  • 1. Data: 2017-01-06 12:48:16
    Temat: Listwa zasilająca z wyłacznikiem :D
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Szlag mnie trafia. Chcę wsadzić listwę zasilającą w dziurę w meblu obok
    konsoli, dvd itd.

    Chciałbym aby wyłacznik tej listwy był "od frontu". Niestety zawsze
    dostaje w bonusie równiez gustowny kabel od tej strony ...

    Od godziny dłubie po necie i szukam najzwyczajniejszej listwy
    zasilającej 4+ gniazda ktora posiada wylacznik po przeciwnej stronie niż
    kabel. I nie znalazłem, nawet droższych ...

    Czy ktoś mógłby mnie poratować jakims symbolem, producentem, cokolwiek?
    Nie kryje że interesuje mnie raczej tańsza.

  • 2. Data: 2017-01-06 12:59:52
    Temat: Re: Listwa zasilająca z wyłacznikiem :D
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > y wyłacznik tej listwy był "od frontu"
    Wersja tania
    https://gamedot.pl/sklep,energia-listwy-zasilajace-w
    olnostojace,listwa-zasilajaca-acar-504w-5m-czarny-5-
    gniazd

    Wersja droższa ;-)
    http://q21.pl/pl/xindak-xf-1000es.html

    Robert

  • 3. Data: 2017-01-06 13:01:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-06 12:59, Robert Wańkowski wrote:
    > Wersja tania
    > https://gamedot.pl/sklep,energia-listwy-zasilajace-w
    olnostojace,listwa-zasilajaca-acar-504w-5m-czarny-5-
    gniazd

    Nie, dlatego napisałem o meblach. Ona sie nie mieści. Ma miec 4-5 gniazd
    i to jest maksimum co da radę wsadzić. A ta ma długośc listwy z 8
    gniazdami ...

  • 4. Data: 2017-01-06 13:45:44
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    >
    > Czy ktoś mógłby mnie poratować jakims symbolem, producentem, cokolwiek?
    > Nie kryje że interesuje mnie raczej tańsza.

    coś znalazłem
    https://fairbee.pl/index.php?site=offer&id=292465

    a może pójść w inną stronę i wyłącznik który jest na kablu i wyprowadzić
    całkiem gdzie indziej?
    http://forum.conrad.pl/showthread.php?312-Test-listw
    y-zasilaj%C4%85cej-6-gniazd-z-wy%C5%82%C4%85cznikiem
    -no%C5%BCnym-%29

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2017-01-06 13:59:21
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-06 13:45, tck wrote:
    > coś znalazłem
    > https://fairbee.pl/index.php?site=offer&id=292465

    Brzydka, ale zawsze coś, dzieki.

> [...]
    > całkiem gdzie indziej?
    > http://forum.conrad.pl/showthread.php?312-Test-listw
    y-zasilaj%C4%85cej-6-gniazd-z-wy%C5%82%C4%85cznikiem

    Juz o tym myslałem, ale u mnie sprawdziłby się raczej estetyczny
    wyłacznik mocowany do mebli. Szukałem też takiego, nie widze nic
    ładnego. Znalazlem za to wyłacznik meblowy który wygląda jak by go ktoś
    wymontował z pralki Frania :/

  • 6. Data: 2017-01-06 14:36:08
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 06.01.2017 o 13:45, tck pisze:

> [...]
    > całkiem gdzie indziej?
    > http://forum.conrad.pl/showthread.php?312-Test-listw
    y-zasilaj%C4%85cej-6-gniazd-z-wy%C5%82%C4%85cznikiem

    A ja zrobiłem coś jeszcze innego, bo miałem podobny problem (chciałem
    listwę schować pod szafką). Kupiłem listwę przepięciową BEZ wyłącznika i
    zmieniłem jej wtyczkę na taką -> http://tinyurl.com/gnaaabn

    Jakub Rakus

  • 7. Data: 2017-01-06 17:23:30
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

> [...]
    > wyłacznik mocowany do mebli. Szukałem też takiego, nie widze nic
    > ładnego. Znalazlem za to wyłacznik meblowy który wygląda jak by go

    Pomyśl o jakimś włączniku dotykowym. Podłączysz go pod jakąś pineskę
    tam gdzie będzie najwygodniej a listwę schowasz za szafką.

    Pozdr. PK.

  • 8. Data: 2017-01-06 17:37:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Paweł Kasztelan napisał:

    > Pomyśl o jakimś włączniku dotykowym. Podłączysz go pod jakąś pineskę
    > tam gdzie będzie najwygodniej a listwę schowasz za szafką.

    Dopiero co wspominałem tu kolegę, który przed laty miał gramofon Daniel
    z włącznikami dotykowymi. Obsługiwała je Wredna Mucha.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2017-01-07 17:56:38
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Cześć.
    >
    > Szlag mnie trafia. Chcę wsadzić listwę zasilającą w dziurę w meblu obok
    > konsoli, dvd itd.

    A pod tym tytułem szukałeś? "listwa zasilająca do blatu" i przełącz na
    grafikę.
    Wojtek

  • 10. Data: 2017-01-07 18:17:03
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =listwa+acar+p7&bmatch=base-relevance-floki-5-uni-1-
    3-1025

    jebać euro!

    P.S.
    nie zrobiłem tego bezinteresownie,
    żondam! żondam! wpisu na mojej stronie o usb!!!