  • 11. Data: 2017-01-07 20:20:09
    Temat: Re: Listwa zasilająca z wyłacznikiem :D
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-07 17:56, wowa wrote:
    > listwa zasilająca do blatu

    Zupełnie nie o to chodzi. Ja bedę miał tam wpiete na stale kilka
    urzadzeń, a listwa bedzie wewnatrz wnęki na sprzet rtv. Obok konsoli,
    dvd, androidboxa itd. Nie chodzi o podpinanie raz na jakiś czas.
    Zupelnie sprawę rozwiązuje zwykła listwa o ile ktoś z mistszuf od
    projektowania wpadnie w koncu na pomysł dlaczego tak jak robią wszyscy
    nie jest dobrze.

  • 12. Data: 2017-01-07 22:28:57
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Zupelnie sprawę rozwiązuje zwykła listwa o ile ktoś z mistszuf od
    > projektowania wpadnie w koncu na pomysł dlaczego tak jak robią
    > wszyscy nie jest dobrze.

    Hmm, wszak żeś chyba elektronik, więc dłubania w bebechach różnych,
    nawet bardziej skomplikowanych urządzeń to się bać nie powinieneś? No to
    kup listwę o pasujących wymiarach (acz z wyprowadzeniem kabla tak "jak
    robią wszyscy", czyli nie po Twojej myśli), ino upewnij się, że jest
    rozbieralna, na śruby a nie nity. Rozbebesz ją, i przełóż kabel tak, aby
    było dobrze. Robota na kwadrans, z przerwą na papierosa...

  • 13. Data: 2017-01-07 22:37:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-07 22:28, JaNus wrote:
    > Hmm, wszak żeś chyba elektronik, więc dłubania w bebechach różnych,
    > nawet bardziej skomplikowanych urządzeń to się bać nie powinieneś?

    Widzisz, nie ma problemu żebym zrobił to odwrotnie. Ale to wymaga
    zrobienia sensownego przepustu sieciowego, nie chce tego odwalać byle
    jak. Dodatkowo w środku pełno jest kanciastych elementow które kroją
    izolację kabla, mialem kiedyś przypadek z przerobionym kiedy ostra
    blaszka uszkodziła izolację. Pewno że mogę to zrobić porządnie, ale ...
    wole zapytać o gotowca zanim zabiore się za rekodzieło.

  • 14. Data: 2017-01-07 23:04:49
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Pewno że mogę to zrobić porządnie, ale ... wole zapytać o gotowca
    > zanim zabiore się za rekodzieło.

    Jest jeszcze coś takiego:
    http://allegro.pl/przedluzacz-z-wylacznikami-listwa-
    zasilajaca-1-5m-i5631624652.html?reco_id=8411a7f0-d5
    23-11e6-8cb7-6c3be5b959d8&ars_rule_id=201

    - ale raczej nie za-pasuje do opisanej sytuacji, lecz wrzucam jako
    ciekawostkę: każde gniazdo na listwie ma własny wyłącznik, plus ten
    "generalny" (niestety, ze strony "złej" - wg Twoich kryteriów).
    Kupiłem to-to, ale parę rzeczy mnie irytuje: otwory na bolce są obrócone
    pod kątem jakichś 30 stopni, a wolałbym "prostopadle", bo wtedy
    wetknięte w nie rozgałęziacze by sobie nie wchodziły w paradę. Ponadto
    przydałoby się trochę miejsca, aby na nim umieścić napis "do czego jest
    które gniazdo". Bo np chcąc wyłączyć drukarkę, można przez pomyłkę
    odciąć prąd do kompa. No cóż, nakleiłem nad wtyczkami taśmę, i tam dałem
    napisy. Kolejną irytującą rzeczą są blokady "anty-jednowtyczkowe", żeby
    dzieciak nie zrobił sobie kuku. Ale one się zacinają, i jest wtedy
    szarpanina.
    Natomiast klasa wykonania jest dobra, zaś biorąc od uwagę cenę, nawet
    bardzo dobra.

  • 15. Data: 2017-01-08 03:34:14
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wersja tania
    > https://gamedot.pl/sklep,energia-listwy-zasilajace-w
    olnostojace,listwa-zasilajaca-acar-504w-5m-czarny-5-
    gniazd

    Trochę dla mnie kiblowa stylistyka, ale ważne, że działa.

    > Wersja droższa ;-)
    > http://q21.pl/pl/xindak-xf-1000es.html

    Tej, uważaj, bo ci złote bity z CD-Audio pouciekają :P :)))
    Swoją drogą, jak oni wsadzili tam korbkę z telefonu? :))
    (no, induktor...)

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 16. Data: 2017-01-08 03:46:13
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Tej, uważaj, bo ci złote bity z CD-Audio pouciekają :P :)))
    > Swoją drogą, jak oni wsadzili tam korbkę z telefonu? :))

    (ok. kwadransa później dopisuję)
    Jak zobaczyłem tam takie rzeczy:
    http://q21.pl/entreq-atlantis-powerus.html
    http://q21.pl/gigawatt-pc-4-evo-lc-3hc-mk3.html
    I kilka innych, ale późno już i kimać mi się chce...
    To zwątpiłem w inteligencję narodu. No, tak dać się ruchać w dupę...
    Zrobimy komuś podwójną ślepą?

  • 17. Data: 2017-01-08 08:37:36
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

> [...]
    > blaszka uszkodziła izolację. Pewno że mogę to zrobić porządnie, ale ...
    > wole zapytać o gotowca zanim zabiore się za rekodzieło.

    Jakimś rozwiązaniem są listwy z prowadzeniem kabla pod spodem. Nie
    pamiętam szczegółów, bo może nie ma wyprowadzenia wzdłuż listwy do
    dalszego boku, ale są takie, które mają wyprowadzenie od spodu i
    prowadzenie kabla na pewno na boki i wzdłuż listwy do bliższego boku.
    Niestety to, co pamiętam, to krótkie nie jest, ładne też nie, bo to do
    racka.

    Pozdrawiam

    DD

  • 18. Data: 2017-01-08 09:23:07
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > uszkodziła izolację. Pewno że mogę to zrobić porządnie, ale ... wole
    > zapytać o gotowca zanim zabiore się za rekodzieło.

    nie rób przepustu tylko w drugą stronę- kabel niech wychodzi gdzie sobie
    producent zaplanował, listwa bez włącznika np
    https://www.abud.pl/product-pol-7635-Gniazdo-przedlu
    zacza-5-krotne-z-uziemieniem-listwa.html i
    do tego na jej końcu bez przewodu zamontuj np
    http://electropark.pl/kolyskowe/1920-przelacznik-kol
    yskowy-on-off-6a-250v-czarny-10-5mm.html

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 19. Data: 2017-01-08 22:08:10
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Cześć.
    >
    > Szlag mnie trafia. Chcę wsadzić listwę zasilającą w dziurę w meblu obok
    > konsoli, dvd itd.
    >
    > Chciałbym aby wyłacznik tej listwy był "od frontu". Niestety zawsze
    > dostaje w bonusie równiez gustowny kabel od tej strony ...
    >
    > Od godziny dłubie po necie i szukam najzwyczajniejszej listwy zasilającej
    > 4+ gniazda ktora posiada wylacznik po przeciwnej stronie niż kabel. I nie
    > znalazłem, nawet droższych ...
    >
    > Czy ktoś mógłby mnie poratować jakims symbolem, producentem, cokolwiek?
    > Nie kryje że interesuje mnie raczej tańsza.

    Listwy przeciwprzepięciowe ACAR mają możliwośćwyprowadzenia kabla z dowolnej
    strony. Nie wiem czy każdy model, bo jest ich kilka różnych.

    Przykład:

    https://www.cyberbajt.pl/produkt/3644/listwa-przeciw
    przepieciowa-acar-f5-szara-15m.html

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 20. Data: 2017-01-08 22:09:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-08 22:08, yabba wrote:
    > Listwy przeciwprzepięciowe ACAR mają możliwośćwyprowadzenia kabla z
    > dowolnej strony.

    Dziękuję, to już coś. Niestety oblesnie długie w porównaniu z ilością
    dziurek i na oko nie wchodzą do szafki...