  • 11. Data: 2006-09-25 20:37:54
    Temat: Re: Logowanie polaczen - obowiazek
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Wlochaty" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ef95l5$cki$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:ef8ptr$jk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie napisze jaka jest Twoja odpowiedz, szczegolnie patrzac na to jak
    > skrytykowales Kamila, poprostu dawno przestalem klnac z byle powodu...

    A co jestescie razem od dawna ?

  • 12. Data: 2006-09-25 20:41:37
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Jarosław Drużbiński" <comnet@[no spam]cn.net.pl> napisał w
    wiadomości news:ef961s$2486$1@link.cn.net.pl...
    > Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>
    > napisał(a) w wiadomości: ef8ptr$jk$...@a...news.tpi.pl

    > Nie rozumiem co w tym idiotycznego ? Możesz to wyjaśnić i sprecyzować ?

    > To ci policjanci chyba amatorzy. Masz sieć (fimrę) to za nią odpowiadasz. Masz
    > robić tak żeby było dobrze. Ja na miejscu policji zajrzałbym w RIPE ustalił
    > właściciela czyli Ciebie i tobie dobrał sie do d.... Wówczas nie przysyłałbyś
    > mi wyjaśnienia co to nat tylko spod ziemi byś wykopał logi. No chyba, że
    > chciałeś swiadomie kogoś kryć.

    Czy ty wogole wiesz o czym piszesz ? Nie widziales tresci pisma z zapytanie
    policji
    wiec nie komentuj odpowiedzi, z drugiej strony jak masz wiedze wiekasza niz
    biegly
    sadowy to prosze podaj jakies konkrety, wg ktorych niby twoim zadaniem kazdy ma
    logowac
    kazda sesje nawiazywanego polaczenia

  • 13. Data: 2006-09-25 21:17:16
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl> wrote:

    > gdybys dawal ludziom zewnetrzne adresy ip, to bys mogl wskazac
    > winowajce, bez logowania.
    nie o to było pytanie

  • 14. Data: 2006-09-25 21:17:54
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

> [...]
    > adresu IP WAN (NAT). Połączeń z tego adresu wychodzi mnóstwo.
    > Trochę dziwne, podali by chociaż na jaki IP się toś łączył.

    ja mam to w d. mówie że nie mam logów i mogę robić co najwyżej jak każą.

  • 15. Data: 2006-09-26 00:29:14
    Od: kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):
    > A co jestescie razem od dawna ?

    argumenty sie skonczyly ?

  • 16. Data: 2006-09-26 00:38:27
    Od: kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl>

    Jarosław Drużbiński napisał(a):

> [...]
    > d.... Wówczas nie przysyłałbyś mi wyjaśnienia co to nat tylko spod ziemi
    > byś wykopał logi. No chyba, że chciałeś swiadomie kogoś kryć.

    dokladnie tak. u mnie byli kiedys w podobnej sprawie i mieli wydruk z
    ripe. w ripe dla wszystkich klas ktore posiadam widnieje ja. wiec albo
    ja, albo wskaze winnego. wskazalem bo daje zewnetrzne ipeki i w tym
    ukladzie specjalnie logowac wszystkiego nie musze.

    policjanci ktorzy u mnie byli, tez byli amatorami, co nie zmienia faktu,
    ze mozna przeciez dac policji cala baze klientow :) dodatkowo np
    wytlumaczyc co to jest nat, firewall, switch, router i co to jest
    skretka ;]

  • 17. Data: 2006-09-26 05:28:20
    Od: "Vik" <v...@p...viknet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@c...3miasto.net> napisał w
    wiadomości news:1159219070.959504@chylonia...

    > ja mam to w d. mówie że nie mam logów i mogę robić co najwyżej jak każą.
    ja mam logowane polaczenie z dwoch serwerow okolo 2-6 mb na godzine zaleznie
    od ruchu samo sie zrzuca jesc nie wola czasami trzeba zgrac wszystko i
    wypalic na plyte okolo 4 gb na miesiac dla jedego serwera. Dobre to jest dla
    wykrycia spamera lub aby udowodnic klientowi ze jednak kozystal z internetu
    ale wspolczuje komukolwiek przegladania tego bez konkretnej swiadomosci
    czego szuka :)
    Pzdr
    Vik

  • 18. Data: 2006-09-26 08:33:31
    Od: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl>

    Jarosław Drużbiński wrote:

    > No może troszkę. Ale mógł napisać, że z tego okresu rejestracja połączeń
    > jest już niedostępna a nie w bezczelny sposób tłumaczyć co to nat. ;)

    Czasem warto uświadomić. Szczególnie, jak pytają, czy/jaki klient
    posiadający adres MAC (tu adres) łączył się za pośrednictwem tej danej
    sieci gdzieśtam (w świat). Albo jaki klient wysłał dnia takiego a takiego
    email o danym temacie.

  • 19. Data: 2006-09-26 08:48:23
    Od: "Dellta" <p...@m...eu.org>

> [...]
    > przysyłałbyś mi wyjaśnienia co to nat tylko spod ziemi byś wykopał logi.
    > No chyba, że chciałeś swiadomie kogoś kryć.

    Witam!

    Jak Cie obrabuja w autobusie, to policja "dobiera sie do d...." kierowcy?

    Dellta

  • 20. Data: 2006-09-26 08:56:46
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Dellta <p...@m...eu.org> wrote:

    > Witam!
    >
    > Jak Cie obrabuja w autobusie, to policja "dobiera sie do d...." kierowcy?

    Jeżeli autobus nie miał przystanków i byłeś jedynym pasażerem,
    to jak najbardziej. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --