  • 1. Data: 2011-01-19 21:09:10
    Temat: Lubie to (Like) z Facebooka
    Od: sq8bgq <p...@r...com>

    Witam

    Mam nadzieje, ze pisze na dobra grupe :)

    Jesli spojrzec na przyklad na ponizsza strone:

    http://www.rozenek.com/english,534

    na koniec artykulu widac napis: Anna Gawlas and one other person like
    this.

    Czy jest jakikolwiek sposob, aby dowiedziec sie, kto jeszcze kliknal w
    "lubie to"? Niekoniecznie zalezy mi na opublicznianiu informacji o tym
    kto klikal, chcialbym moc podejrzec to gdzies w jakichs opcjach
    facebooka (o ile to mozliwe). Ewentualnie, czy daloby sie zmodyfikowac
    jakos skrypt aby po kliknieciu zostal wyslany mail lub rekord zostal
    zapisany w mojej bazie danych?

    Jedyne dwa sensowne linki znalazlem tutaj:

    http://developers.facebook.com/docs/reference/plugin
    s/like-box
    http://developers.facebook.com/docs/reference/javasc
    ript/FB.Event.subscribe

    aczkolwiek to z tego co sie zorientowalem pisza o widgecie ktory
    kiedys sie nazywal "zostan fanem".

    Pozdrawiam i dziekuje
    Pawel