  • 1. Data: 2010-01-18 17:36:04
    Temat: M605 - co to jest ?
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    Bry,

    Siedzi sobie w zasilaczu ATX układ oznaczony M605. Pracuje w
    przetwornicy stand-by i podpięty jest bezpośrednio do transformatora. Co
    to jest ?- bo nie mogę znaleźć na googlownicy.

    G.B.

  • 2. Data: 2010-01-18 23:36:55
    Temat: Re: M605 - co to jest ?
    Od: "\"Die Gro?e Luge\"" <b...@h...com>

    "Grzegorz Brzęczyszczykiewicz" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > stand-by i podpięty jest bezpośrednio do transformatora. Co to jest ?- bo

    Tona info.
    http://www.google.com/#hl=en&q=atx+power+supply+sche
    matic&revid=553512719&ei=u-5US966EMqj8AaMtoiXBA&sa=X
    &oi=revisions_inline&resnum=0&ct=broad-revision&cd=3
    &ved=0CCoQ1QIoAg&fp=e8d6ef47431c6a4a

    Pozdr.

  • 3. Data: 2010-01-19 00:54:09
    Od: "\"Die Gro?e Luge\"" <b...@h...com>

> [...]
    > stand-by i podpięty jest bezpośrednio do transformatora. Co to jest ?- bo

    http://www.rom.by/forum/Shemy_BP

    http://www.rom.by/files/400PT.pdf

    Pozdr.