  • 1. Data: 2010-01-18 12:10:13
    Temat: [req] podstawka baterii
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    pewnie nie wiecie, ale zapytam... poszukuję takiej podstawki do baterii
    http://www.tme.eu/katalog_pics/3/3/d/33d13febaf1e846
    6f88c906f43bb494d/796136-1_t.jpg
    ale taniej niż w tme... w tme jest trochę za drogo.

  • 2. Data: 2010-01-18 12:11:29
    Temat: Re: [req] podstawka baterii
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    ewentualnie możecie mi może podpowiedzieć jak przymocować przewody do
    baterii CR2032 i ją zaizolować? próbowałem rurką termokurczliwą, ale jak
    zacząłem grzać to bateria wybuchła...

  • 3. Data: 2010-01-18 12:16:54
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:hj1jqf$6eg$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > ewentualnie możecie mi może podpowiedzieć jak przymocować przewody do
    > baterii CR2032 i ją zaizolować? próbowałem rurką termokurczliwą, ale jak
    > zacząłem grzać to bateria wybuchła...

    A może CR2032PCB za 49 gr.
    http://mse.beep.pl/listtest.php?grupa=AKU04
    P.G.

  • 4. Data: 2010-01-18 14:17:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl>
    > A może CR2032PCB za 49 gr.
    > http://mse.beep.pl/listtest.php?grupa=AKU04

    O w m** .. niezle maja ceny.
    A raczej niezle marze maja detalisci :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-01-18 15:38:42
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > O w m** .. niezle maja ceny.
    > A raczej niezle marze maja detalisci :-)

    Kupuj na allegro... takie czasy. Zegarmistrz z Hallera (przy 144 przystanku)
    krzyknal mi 19zl za baterie ktora na allegro jest za niecale 2zl, z przesylka
    listem zwyklym wychodzi 5.5zl czy cos ;) A ze sie nie spieszylo i baterie
    wzialem 4... to sie jednak oplacalo. W sumie rozumiem ze za lokal trzeba
    zaplacic a coraz mniej ludzi naprawia zegarki (tak sie domyslam) to z czegos
    zyc trzeba.