  • 1. Data: 2010-01-18 01:39:48
    Temat: Czy są takie układy dekoderów 7 segmentowych
    Od: "kolarz" <k...@o...eu>

    Witam. Czy są takie dekodery 7 segm. c-mos, hc, które posiadają zatrzask,
    i wygaszanie zer , ale z wyświetlaniem pełnych cyfr 6 i 9 ?

  • 2. Data: 2010-01-18 08:55:25
    Temat: Re: Czy są takie układy dekoderów 7 segmentowych
    Od: HaMMeR <t...@a...pl>

    kolarz wrote:
    > Witam. Czy są takie dekodery 7 segm. c-mos, hc, które posiadają zatrzask,
    > i wygaszanie zer , ale z wyświetlaniem pełnych cyfr 6 i 9 ?

    -----------------

    Sa, np: CD40110B

  • 3. Data: 2010-01-18 08:58:19
    Od: HaMMeR <t...@a...pl>

    HaMMeR wrote:

    > -----------------
    >
    > Sa, np: CD40110B

    ------------

    Przepraszam, brak wygaszania zer...

  • 4. Data: 2010-01-18 09:02:55
    Od: HaMMeR <t...@a...pl>

    kolarz wrote:
    > Witam. Czy są takie dekodery 7 segm. c-mos, hc, które posiadają zatrzask,
    > i wygaszanie zer , ale z wyświetlaniem pełnych cyfr 6 i 9 ?

    ------------------

    Znalazlem.., MC14513B, ma wszystko.

  • 5. Data: 2010-01-18 13:23:16
    Od: "kolarz" <k...@o...eu>

    Użytkownik "HaMMeR" <t...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ------------------
    >
    > Znalazlem.., MC14513B, ma wszystko.
    Tylko że w Polsce nie można go kupić, chyba że ktoś wie gdzie. Znalazłem,
    ale po 80zł 1 szt !

  • 6. Data: 2010-01-18 13:42:48
    Od: Michal Smolnik <m...@f...pl>

    kolarz pisze:
    > Tylko że w Polsce nie można go kupić, chyba że ktoś wie gdzie. Znalazłem,
    > ale po 80zł 1 szt !

    http://pl.farnell.com/on-semiconductor/mc14513bcpg/4
    000-cmos-4513-dip18-15v/dp/9665269

    Przesyłka - około 20 zł.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 7. Data: 2010-01-18 13:45:17
    Od: "kolarz" <k...@o...eu>

    Użytkownik "Michal Smolnik" <m...@f...pl> napisał w wiadomości

    > http://pl.farnell.com/on-semiconductor/mc14513bcpg/4
    000-cmos-4513-dip18-15v/dp/9665269

    > Przesyłka - około 20 zł.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Michał
    ===================
    Ok. dzięki, ale jak ktoś znajdzie jeszcze inny sklep to chętnie też przejrzę
    ceny.

    kolarz

  • 8. Data: 2010-01-18 16:07:17
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    kolarz wrote:

    > Witam. Czy są takie dekodery 7 segm. c-mos, hc, które posiadają
    > zatrzask, i wygaszanie zer , ale z wyświetlaniem pełnych cyfr 6 i 9 ?

    attiny nie starczy? 3 ziko.

    btw. moze jest cos tanszego z fpga co by dalo rade?

  • 9. Data: 2010-01-18 17:23:26
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Użytkownik "kolarz" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Ok. dzięki, ale jak ktoś znajdzie jeszcze inny sklep to chętnie też
    > przejrzę ceny.

    W TME jest trochę taniej.

    Michał

  • 10. Data: 2010-01-18 17:27:10