  • 1. Data: 2010-01-18 09:40:09
    Temat: Jakie rezystory do tlumika
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    Mam zrobic tlumik 6db 50 ohm Pin max 10W DC-3GHz. Malutki tlumik na
    rezystorach SMD. Powiedzcie jakich rezystorow uzyc zeby poprawnie
    chodzil? Nie pytam o wartosci bo to wyliczylem. Chodzi mi jaki typ
    rezystorow kupic zeby poprawnie dzialaly w tym zakresie czestotliwosci
    i mocy. Wychodzi ze moc rezystorow powinna byc min 5W. Znalazlem w
    sieci jakies rezystory w obudowie 1206 gdzie podana bylka moc max 5W.
    Jednak istotniejszym jest wlasciwa praca jesli chodzi o zakre
    czestotliwosci. Co sugerujecie i czy jest to dostepne bez problemow.
    Tlumiki beda 1 czy 2 sztuki wiec i zakupy beda detaliczne. Czy cos z
    oferty TME np nada sie do budowy takiego tlumika? Wdzieczny bede za
    wszelkie informacje.

  • 2. Data: 2010-01-19 16:09:30
    Temat: Re: Jakie rezystory do tlumika
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    Dlabink pisze:
> [...]
    > Tlumiki beda 1 czy 2 sztuki wiec i zakupy beda detaliczne. Czy cos z
    > oferty TME np nada sie do budowy takiego tlumika? Wdzieczny bede za

    http://www.ieee.li/pdf/essay/hf_resistor_application
    _guide.pdf