  • 11. Data: 2017-05-16 17:05:50
    Temat: Re: MFT - drogi system
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-05-16 10:23, elmer radi radisson pisze:

    > +1 - Hahnel do S90, BP511 i do GM1 - wszystkie dzialaja bez zarzutu.
    > Phottixa tez moge polecic, Hama BP511 chyba z 5 letnia gwarancja (!) tez
    > swietnie.

    Do Nikona D90 mam jako zapasowy akumulator zamiennik produkowany przez
    Phottixa. Ma może raptem z 15% mniejszą pojemność (tzn. działa trochę
    krócej, niż oryginał Nikona), ale jestem z niego bardzo zadowolony.
    Prawie 7 lat, a w zasadzie działa jak na początku (tak samo oryginał
    Nikona). Potrafi leżeć nieużywany w aparacie po 3 miesiące, a po wyjęciu
    sprzętu dalej długo działa (na kilkaset zdjęć).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2017-05-16 17:19:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <off0e5$es6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > Chcialem sie tylko upewnic czy to aby dalej napewno dyskusja o MFT?

    Az jeszcze raz sprawdzilem. Owszem, wg opisu jest to produkt
    przeznaczony dla bezlusterkowcow, w tym MFT>
    --
    TA

  • 13. Data: 2017-05-17 10:52:10
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-05-16 17:19, T...@s...in.the.world wrote:

    > Az jeszcze raz sprawdzilem. Owszem, wg opisu jest to produkt
    > przeznaczony dla bezlusterkowcow, w tym MFT>

    Ale to kawalek folii pasujacy na cokolwiek o zblizonych wymiarach,
    popatrz na pozostale oferty, tez sprzedaje to do innych puszek. Wiec
    dmuchanie cudacznych cen na akcesoria za 10 centow raczej nie ma
    nic wspolnego z konkretnym systemem.

    --

    memento lorem ipsum

  • 14. Data: 2017-05-19 20:19:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ofh2vu$jie$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

> [...]
    > popatrz na pozostale oferty, tez sprzedaje to do innych puszek. Wiec
    > dmuchanie cudacznych cen na akcesoria za 10 centow raczej nie ma

    E, wiem, tylko tak sobie tutaj trolluje.
    --
    TA