    From: Grzegorz <b...@b...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: MIKODA - tarcze
    Date: Thu, 15 Jul 2010 14:49:55 +0200

    Witam,

    Jakoś te tarcze wymiotło ze "sklepików" ..... ale jest sklep
    internetowy. Jako że miałem dobre z nimi doświadczenia (130 tys km w
    ciężkim aucie), to zanabyłem. Co prawda za drugim podejściem, bo błąd w
    bazie mieli, ale są, i jak na razie OK. I na pewno tańsze od jakiś
    niewiadomego pochodzenia, które ostatnio po pół roku wyrzuciłem (20 tys
    km, bez bicia itd).

    Ale doradzam dokładne sprawdzanie wymiarów, bywają błędy. Na szczęście
    wymiana bezproblemowa, zero kosztów.

    Swoją drogą ciekawe, dlaczego hurtownie się wycofały z Mikody ???

    pzdrw.
    --
    Grzegorz