  • 1. Data: 2014-03-11 21:28:02
    Temat: [DC] Mandat za brak opłaty parkingowej
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Dziś dostałem mandat w wysokosci 50zł od ZDM. Najbardziej wkurzające jest to
    ze mandat dotyczy zdarzenia z września 2013 oraz że nigdy nie mialem kwitka
    od parkingowców z mandatem za szybą. Było to pod sklepem gdzie parkowałem 10
    min i jestem niemal pewien ze oplacilem parkowanie za 0,50pln. Moze tak byc
    ze kwit oplacilem w parkomacie, nie wkladalem za szybe i poszedlem do
    sklepu. Wrócilem, mandatu nie bylo wiec po paru dniach wywaliłem kwit oplaty

    Obecnie mam uniemożliwioną obronę - bo kwitów oczywiscie nie trzymam przez
    tyle miesięcy.

    Co robic?
    Jestem wk(*5U&*.y

  • 2. Data: 2014-03-11 21:50:43
    Temat: Re: [DC] Mandat za brak op?aty parkingowej
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-11, Arbiter <n...@h...com> wrote:
    > Dzi? dosta?em mandat w wysokosci 50z? od ZDM. Najbardziej wkurzaj?ce jest to
    > ze mandat dotyczy zdarzenia z wrze?nia 2013 oraz ?e nigdy nie mialem kwitka
    > od parkingowców z mandatem za szyb?. By?o to pod sklepem gdzie parkowa?em 10
    > min i jestem niemal pewien ze oplacilem parkowanie za 0,50pln. Moze tak byc
    > ze kwit oplacilem w parkomacie, nie wkladalem za szybe i poszedlem do
    > sklepu. Wrócilem, mandatu nie bylo wiec po paru dniach wywali?em kwit oplaty
    >
    > Obecnie mam uniemo?liwion? obrone - bo kwitów oczywiscie nie trzymam przez
> [...]
    Placic albo powiedziec to wszystko w sadzie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-03-11 23:18:02
    Temat: Re: [DC] Mandat za brak opłaty parkingowej
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Obecnie mam uniemożliwioną obronę - bo kwitów oczywiscie nie trzymam przez
    > tyle miesięcy.

    Zdjęcie mają ?

  • 4. Data: 2014-03-11 23:49:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Mar 2014 20:50:43 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Placic albo powiedziec to wszystko w sadzie.

    A sad oczywiscie uwierzy.
    A przeciez pisze na bilecie - przechowywac starannie 5 lat.

    Tak wiec placic, narzekac i glosowac tak samo jak sie glosowalo :-P

    J.

  • 5. Data: 2014-03-11 23:54:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 11.03.2014 21:28, Arbiter pisze:
> [...]
    >
    > Obecnie mam uniemożliwioną obronę - bo kwitów oczywiscie nie trzymam przez

    Wnieść zażalenie na decyzje administracyjną, następnie sąd
    administracyjny, na końcu pozew cywilny o zadośćuczynienie. To tak w
    skrócie, do przeczytania KPA gdzieś do 140 artykułu (na początek).

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2014-03-12 07:06:39
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Znajdź na facebooku grupę, w której ludzie zbierają/kolekcjonują bilety
    i po kłopocie.

    W dniu 2014-03-11 21:28, Arbiter pisze:> Dziś dostałem mandat w

  • 7. Data: 2014-03-12 07:27:39
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-03-11 23:18, Czesław Wiśniak pisze:

    > Zdjęcie mają ?

    koniecznie z twarzą kierowcy, bo skąd wiadomo kto parkował? :)

    Łukasz

  • 8. Data: 2014-03-12 08:38:02
    Od: Wojtek <p...@a...eu>

    Dnia Wed, 12 Mar 2014 07:27:39 +0100, dddddddd napisał(a):

    > koniecznie z twarzą kierowcy, bo skąd wiadomo kto parkował? :)

    W Poznaniu nasze Strażaki Parkingowe zawsze są wyposażeni w aparat i
    robią zdjęcie w takim wypadku.

    --
    Wojtek

  • 9. Data: 2014-03-12 09:04:38
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.03.2014 07:27, dddddddd pisze:

    > koniecznie z twarzą kierowcy, bo skąd wiadomo kto parkował? :)

    O tym samym pomyślałem :)

    --
    anacron
    aba/

  • 10. Data: 2014-03-12 09:19:32
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > koniecznie z twarzą kierowcy, bo skąd wiadomo kto parkował? :)

    Dokładnie :)