  • 1. Data: 2015-03-29 22:21:10
    Temat: Magia ADF - Brother
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Witam

    Pacjent to drukarko-kombajn Brother DCP-925DW wyposazony w podajnik ADF
    i o ile nie ma problemu zeskanowac np. kilku stron z podajnika
    poslugujac sie panelem sprzetowym drukarki z zapisem np. na pendrive USB,
    to przy probie skanowania do komputera (program CC4 - Control Center 4)
    za kazdym razem uruchamia sie skaner "na szybie" ale nie ciagnie kartek
    z ADF
    Moze ktos wie jaki "magiczny zabieg" należy wykonać ?

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 2. Data: 2015-03-30 08:41:31
    Temat: Re: Magia ADF - Brother
    Od: " 666" <...@...6>

    Tej konkretnej drukarki nie znam, ale przy skanowaniu np. do Acrobata to najpierw
    pojawia mi się okienko Acrobata do wyboru źródła
    (flatbed, adf, adf 2-sided, auto), a później w wyskakującym okienku sterownika
    drukarki (skanu) znów wybór źródła jak wyżej.
    Gdzieś pewnie odhaczyłeś 'flatbed' jako źródło.

    -----

  • 3. Data: 2015-03-30 11:35:01
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-03-30 o 08:41, 666 pisze:
> [...]
    > (skanu) znów wybór źródła jak wyżej.
    > Gdzieś pewnie odhaczyłeś 'flatbed' jako źródło.

    Post anulowalem - ale jak widac jednak sie rozpropagowal

    Rozwiazanie to w sterowniku zaznaczyc opcje - skanowanie ciagle
    i odznaczyc automatyczne przycinanie

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-03-30 14:51:17
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2015-03-30 o 11:35, Waldek pisze:
    > Post anulowalem - ale jak widac jednak sie rozpropagowal

    No i po co? Może ktoś kiedyś napotkałby podobny problem, szukał
    rozwiązania i nie znalazł.
    Wystarczyło napisać, że je znalazłeś i zostawić.

    --

  • 5. Data: 2015-03-30 18:50:42

    Staram się nie używać sterowników w języku polskim, niech absolwenci licencjatów z
    filologii znęcają się nad kimś innym.

    -----