  • 1. Data: 2015-03-30 15:05:41
    Temat: Szybka ankieta na potrzeby ciekawości
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    Miało być więcej opcji, ale nie chcę generować jakiejś zewnętrznej
    ankiety na www, a komu by się to chciało później liczyć, toteż minimum:

    Mam:
    - laptopa
    - desktopa
    - laptopa i desktopa

    - laptopa + tablet
    - desktopa + tablet
    - laptopa i desktopa + tablet

    No i pytanie ekstra:
    Czy smartfon jest już pecetem?
    (wg definicji: personal computer)

    --
    *AiO zaliczamy do desktopów
    ** Netbooki, ultrabooki itd. do laptopów.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2015-03-30 20:03:24
    Temat: Re: Szybka ankieta na potrzeby ciekawości
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Konspirator wrote:
    > Miało być więcej opcji, ale nie chcę generować jakiejś zewnętrznej
    > ankiety na www, a komu by się to chciało później liczyć, toteż minimum:

> [...]

    Desktopa, 2 laptopy, tablet, smardwon może być? :-)

  • 3. Data: 2015-03-30 20:43:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Konspirator" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Miało być więcej opcji, ale nie chcę generować jakiejś zewnętrznej ankiety na
    > www, a komu by się to chciało później liczyć, toteż minimum:

    desktop, 2 laptopy (+ jeszcze jeden do celów serwisowych samochodu).
    Co według Ciebie jest smartfon?
    Mój telefon ma obsługę rozmów, sms/mms, odbieram i wysyłam pocztę, nagrywam
    filmy i robię zdjęcia. Jest też przeglądarka internetowa oraz GPS (ba nawet jest
    czytnik kodów kreskowych), a w starym telefonie mogłem sterować również
    telewizorem (przez Irdę). Akumulator w obecnym wytrzymuje bez problemów 5 dni.
    Nie jest to telefon na szpiegowskim androidzie z dotykowym ekranem, który
    trzeba ładować co 2 dzień.

  • 4. Data: 2015-03-31 16:40:28
    Od: Tom <T...@d...com>

    desktop+tablet

    smartfon sam w sobie nie jest PC bo nie ma myszki i klawiatury

  • 5. Data: 2015-04-01 13:33:50
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > - laptopa i desktopa + tablet

    2 laptopy, 2 desktopy, 1 netbook i 1 tablet.

    > No i pytanie ekstra:
    > Czy smartfon jest już pecetem?
    > (wg definicji: personal computer)

    Nie i nigdy nie będzie :) Przyjęło się, że PC oznacza konkretną
    platformę. Tak samo jak jakiś MacBook to nie pecet.

    Piotr

  • 6. Data: 2015-04-01 13:42:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Mar 2015 20:43:12 +0200, qwerty napisał(a):

    > Akumulator w obecnym wytrzymuje bez problemów 5 dni.

    No puść farbę co to za cudo.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 7. Data: 2015-04-01 13:46:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Mar 2015 15:05:41 +0200, Konspirator napisał(a):

> [...]
    >
    > --
    > *AiO zaliczamy do desktopów
    > ** Netbooki, ultrabooki itd. do laptopów.

    Tylko desktop. Lapki są użyteczne w bardzo rzadkich przypadkach a
    smartfony (czyli telefony na sterydach) są dla niewyżytej młodzieży i
    facetów wykonujących podejrzane zawody :)

  • 8. Data: 2015-04-01 17:03:53
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    Smartfon-> szpieg który ludzie kupują za własne ciężkie pieniądze
    i mają przy sobie dzień i noc. W każdym kamera, mikrofon i bateria
    której nie da się wyjąć.

  • 9. Data: 2015-04-02 11:22:34
    Od: daromar <d...@t...com>

> [...]

    > (wg definicji: personal computer)
    >
    > --
    > *AiO zaliczamy do desktopów ** Netbooki, ultrabooki itd. do laptopów.

    W skrócie to desktop + tablet.

    Wersja dłuższa:
    Coś laptopodobnego mam ale używam sporadycznie, przed tabletem się
    przydawało teraz przy tablecie z 3g już nie za bardzo ma zastosowanie.
    Smartfon w sumie też mam ale używam głównie jako telefon, smsy + aparat.

    No i chyba powiem oczywistość ale na grupach a już na tej w szczególności
    wyniki będą niezbyt reprezentatywne.

    --
    daromar

  • 10. Data: 2015-04-02 23:12:39