  • 1. Data: 2018-08-07 07:19:59
    Temat: Magic Creeper
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Witajcie naprawiacze - złoterączki :-)

    Czy używał ktoś takiego cuda do wjeżdzania pod auto?
    https://www.youtube.com/watch?v=1cNSfuBAApI
    https://www.amazon.com/Creeper-Huikai-Automotive-Cre
    epers-Rolling/dp/B07G4CVGFP/

    Wygląda ciekawie...

  • 2. Data: 2018-08-07 09:40:50
    Temat: Re: Magic Creeper
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 07.08.2018 o 07:19, Pszemol pisze:
    > Witajcie naprawiacze - złoterączki :-)
    >
    > Czy używał ktoś takiego cuda do wjeżdzania pod auto?
    Ostatnie auto pod jakie udało mi się w ten sposób dostać to był Lublin ;-)
    Jacek

  • 3. Data: 2018-08-07 10:13:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-08-07 o 09:40, Jacek pisze:

    > Ostatnie auto pod jakie udało mi się w ten sposób dostać to był Lublin ;-)

    Bo do kompletu powinna być jeszcze saperka. :-)

    Robert

  • 4. Data: 2018-08-07 11:11:41
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 07 Aug 2018 00:19:59 -0500, Pszemol wrote:
    > Witajcie naprawiacze - złoterączki :-)
    >
    > Czy używał ktoś takiego cuda do wjeżdzania pod auto?
> [...]

    Wygląda jak kawał zwykłej maty... Drogawo, i niewygodnie. To już chyba
    wolałbym na dwóch kawałkach kartonu leżeć.

    Ja używam najzwyklejszego czegoś takiego:
    https://www.amazon.com/Creeper-Profile-Rolling-Repai
    r-Mechanics/dp/
    B01N3BSFPV/ref=sr_1_4

    Po mojemu sprawuje się super, mogę na tym leżeć zimą w mrozie i plecy nie
    przymarzają do ziemi. Tyle oczywiście że auto trzeba mieć nie za niskie.
    A jak ktoś ma za niskie to chyba zostaje tylko tunel, podnośnik lub
    pojazd wprowadzić na dwie belki.

    Mateusz

  • 5. Data: 2018-08-07 11:19:45
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:

    epers-Rolling/dp/
    > B07G4CVGFP/

    > Wygląda jak kawał zwykłej maty... Drogawo, i niewygodnie. To już chyba
    > wolałbym na dwóch kawałkach kartonu leżeć.

    Ale kartony nie ślizgałyby się tak po sobie jak ta mata.

> [...]
    > przymarzają do ziemi. Tyle oczywiście że auto trzeba mieć nie za niskie.
    > A jak ktoś ma za niskie to chyba zostaje tylko tunel, podnośnik lub

    W ziimie, na mrozie? Twardziel z Ciebie...

  • 6. Data: 2018-08-07 11:43:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]

    >Wygląda jak kawał zwykłej maty... Drogawo, i niewygodnie. To już
    >chyba
    >wolałbym na dwóch kawałkach kartonu leżeć.

    Ale sie fajnie slizga,

    >Ja używam najzwyklejszego czegoś takiego:
    >https://www.amazon.com/Creeper-Profile-Rolling-Repa
    ir-Mechanics/dp/B01N3BSFPV/ref=sr_1_4

    jesli dobrze widze, to jeszcze drozsze.

    >Po mojemu sprawuje się super, mogę na tym leżeć zimą w mrozie i plecy
    >nie
    >przymarzają do ziemi. Tyle oczywiście że auto trzeba mieć nie za
    >niskie.

    No wlasnie - o ile na tej macie jest jakas tam szansa wjechac pod
    "zwykle auto", a na twoim wozeczku na pewno nie :-)

    >A jak ktoś ma za niskie to chyba zostaje tylko tunel, podnośnik lub
    >pojazd wprowadzić na dwie belki.

    Albo specjalne najazdy.

    Bo to to chyba za drogie bedzie
    https://www.youtube.com/watch?v=pJcaFwL21Pc

    Niestety - trzeba kupic domek na wsi z wysoka szopą i podnosnik, albo
    sie zdac na mechanikow.

    J.