  • 21. Data: 2009-01-05 22:24:36
    Temat: Re: Maja jaja czy to już głupota?
    Od: "Dysiek" <n...@c...pl>

    > No to nasi (Włocławek) mają lepiej. Jeżdżą daewoo tico - przynajmniej na
    > głowę im nie pada.

    We Wroclawiu mialbys ciagle zimna pizze :-) Albo przynamniej od rana do
    19.00 z powodu korkow :-)

    pozdrawiam
    Dysiek

  • 22. Data: 2009-01-05 23:09:31
    Od: n...@s...com

    On Mon, 05 Jan 2009 17:43:23 +0100, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    >U nas na wsi juz od dawna takich widokow jakos nie kojarze, rozwoza
    >firmowymi autkami mniejszymi lub wiekszymi, ktoras firma zafundowala
    >jakies male quady ale tez w zimie ich jakos nie spotkalem.

    Tyy, a tych woznicow co saniami w zime jezdzili to tez zescie zmienili
    w szoferow ałtobusow ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 23. Data: 2009-01-05 23:58:00
    Od: "mazdah" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mają wyboru? Moja pierwsza praca nie była związana z dymaniem mnie.
    > Podczas dorabiania sobie na studiach również nikt nie żądał ode mnie
    > rzeczy dziwnych. Zażądałby - to zmieniłbym pracodawcę. I koniec. A oni na
    > dodatek mogą solidarnie się zbuntować. Jeśłi mają jaja.

    Wiesz, to jest trochę tak, że jak powie "nie będę jeździł skuterem po
    oblodzonej drodze" to szef powie
    "to spier***aj, w kolejce czeka taki, który będzie"
    To samo jest z obowiązkowymi nadgodzinami ( 14-16 godzin pracy dziennie, a
    jakże za zwykłą stawkę godzinową ) czy umowie na 1/4 etatu i kasie za pełen
    etat pod stołem.
    Co z tego, że JA nie dam się wydymać, skoro zostanę bez roboty, a szef
    będzie dymał innych pracowników z obopólną przyjemnością?

    --
    Zdrawiam

  • 24. Data: 2009-01-06 11:46:23
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

    > We Wroclawiu mialbys ciagle zimna pizze :-) Albo przynamniej od rana do
    > 19.00 z powodu korkow :-)
    i dlatego som skutery czego ludzie z mniejszych miast pojac nie moga :-)

    a tera w temacie ogólnonarodowym:
    Jak zwykle wyszło ze pracodawcy sa be a pracownicy sa cacy i tacy biedni
    jak słusznie ktoś zauwazył nikt ich do tego nie zmusza a tłumaczenie że sa
    niewykształceni itp i innej pracy nie znajda
    zbliża nas niebezpiecznie do socjalizmo-komunizmu, jak nie potrafia sie
    postawic czy zmienic roboty to ja sie nie poczuwam
    do tego zeby sie nimi zajmować (ani przejmować), świat jest tak skonstrowany
    że gówno też ktoś musi wyrzucać
    owszem owszem za komuny wszyscy mieli miec sucho-ciepło-pewnie ale jakoś
    nnie wyszło bo kiedy juz w trosce o pracownika
    znacjonalizowano wszystkie wieksze fabryki zeby było ze
    czy-sie-stoi-czy-sie-lezy-pensja-sie -nalezy to gdzies znikneły zyski.

    Wiem , wiem jestem frustrat bo mojej rodzinie tez UKRADZIONO fabryke, bo
    inaczej tego nazwać nie można
    pozdroo
    huck

  • 25. Data: 2009-01-06 13:27:23
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "huck" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak zwykle wyszło ze pracodawcy sa be a pracownicy sa cacy i tacy biedni

    Komu tak wyszło?

    > jak słusznie ktoś zauwazył nikt ich do tego nie zmusza a tłumaczenie że
    > sa niewykształceni itp i innej pracy nie znajda
    > zbliża nas niebezpiecznie do socjalizmo- > komunizmu,

    Hehe, co by było jakby wszyscy ludzie byli kierownikami, dyrektorami,
    inżynierami itp? Kto by zapierdalał na innych, kto by kopał rowy, wywoził Ci
    szambo z chałupy?

    jak nie potrafia sie
    > postawic czy zmienic roboty to ja sie nie poczuwam
    > do tego zeby sie nimi zajmować (ani przejmować),

    Ale kto Ci każe?

    świat jest tak
    > skonstrowany że gówno też ktoś musi wyrzucać

    Swięte słowa.

> [...]
    > znacjonalizowano wszystkie wieksze fabryki zeby było ze
    > czy-sie-stoi-czy-sie-lezy-pensja-sie -nalezy to gdzies znikneły zyski.

    Co to ma do rzeczy? Pogubiłes się zdeka.

    > Wiem , wiem jestem frustrat bo mojej rodzinie tez UKRADZIONO fabryke, bo
    > inaczej tego nazwać nie można

    Przykro nam wszystkim z tego powodu. A jesli to była fabryka motocykli to tem
    bardziej:-)

    --
    McGregor

  • 26. Data: 2009-01-06 15:14:28
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "huck" <2...@w...pl> wrote:

    >owszem owszem za komuny wszyscy mieli miec sucho-ciepło-pewnie

    Wisz, tak naprawde to nie chodzi o komune czy jak ja tam by nie
    nazwal. Ludzkosc po prostu posuwa sie cywilizacyjnie do przodu, nieco
    wezowatym ruchem ale jednak. Fakt, sam onegdaj bylem sklonny
    twierdzic, ze za przestepstwa z zakresu prawa pracy powinni byc karani
    solidarnie jedni i drudzy. No ale tak czy siak wystarczyloby
    wykorzystac istniejace mechanizmy dla wyrownania szans...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 27. Data: 2009-01-07 07:43:50
    Temat: Re: Maja jaja czy to już głupota? [off-topic]
    Od: Corpse <c...@p...onet.pl>

    > Ludzkosc po prostu posuwa sie cywilizacyjnie do przodu, nieco
    > wezowatym ruchem ale jednak. Fakt, sam onegdaj bylem sklonny
    > twierdzic [...]

    Nie to żebym się czepiał, ale jakiś rok temu słuchałem prof. Bralczyka,
    który wyjaśniał, że ONEGDAJ oznacza ni mniej ni więcej, jak PRZEDWCZORAJ
    ;-) Choć podobnie jak BYNAJMNIEJ używane bywa w kompetnie innym
    znaczeniu... ;-)

    Pzdr
    C.

  • 28. Data: 2009-01-07 08:42:35
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    McGregor wrote:

    > Piszesz, że skuterkiem po sniegu jeździłeś. Pewnie. Ja też kiedyś,
    > dla zabawy, w lesie, na odludnej ścieżce. Pojeździj po ulicy, na
    > tempo, bo musisz dowieźć gorącą pizdę. Wiec dla mnie tu pierdolisz po
    > raz pierwszy:-)

    1. Nie skuterkiem, a małym motorkiem o poj. 80cc
    2. nie dla zabawy, tylko codziennie dojezdzałem do szkoły sredniej (~10km w
    jedną strone) przez 2,5 roku. Później mialem samochód

    > Drugi raz: kto pracuje jako dostawca pizzy? Jak
    > sądzisz? Ktoś, kto jest marnie wykształcony, nie umie w życiu nic
    > innego robić, ma 2 lewe ręce, zero pomysłów na życie, lub jest
    > studentem, dorabia sobie do studiów i wybrał proste zajęcie, by nie
    > obarczać mózgu bardziej niż to konieczne. Teraz zastanów się - komu
    > sugerujesz zmianę pracy i na jaką? Pomyślałeś?

    Wybacz, ale co ma do rzeczy kto tam pracuje i jakie ma wykształcenie?
    Przecież to nie mój problem, ze sie nie uczyl, albo, ze wybrał taką prace.
    Moze iść do Zieleni Miejskiej, moze iść do MZO, albo jeszcze gdzie indziej,
    jesli problemem jest tylko wykształcenie. Wiele jest prac niewymagających
    doswiadczenia/umiejętności/wiedzy/wykształcenia.

    Pytałem raczej Ciebie co zrobiłbyś na miejscu wlasciciela pizzerii i jakoś
    nie odpowiedziales.
    Ostatni raz powtarzam - NIKT NIKOGO NIE ZMUSZA, zeby jeździł skutrerkiem w
    zimie.
    Jak mi sie coś w mojej pracy nie podobało .. to prace zmieniałem, a to, ze
    zmienialem prace na adekwatną do moich umiejętności, wyksztalcenia i wiedzy
    nie zmienia faktu, ze każdy prace może zmienić wlasnie na taką.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl
    www.cita.pl

  • 29. Data: 2009-01-07 08:44:38
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    N1 wrote:

    > Masz jakies konkretne propozycje? Czy tak pieprzsz, jak w telewizorze?

    kurwa, ale czy jak ja powiem, ze mi zimno i mam złe warunki to Ty mi
    zaproponujesz alternatywe?

    Normalnie jak w komunie...

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl
    www.cita.pl

  • 30. Data: 2009-01-07 08:45:43
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Alti wrote:
    > Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL
    > Pięknie napisane........
    >
    > Wojtek

    No to moze Ty mi wskażesz gdzie pierdole. Ale tak konkrenie, bo McGregor
    póki co nie potrafi.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl
    www.cita.pl