  • 1. Data: 2010-06-05 20:41:41
    Temat: Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys
    Od: "Jacek" <nie@podaję.email_przez_spam>

    Szukam autka dla mamy, nie gustuję w małych słabych autach, więc moja wiedza
    w tym zakresie jest niewielka.
    Auto ma być małe i ekonomiczne i mało skomplikowane z tanim serwisem.
    Planowany przebieg roczny to około 10 tys. km.
    Wytypowałem modele jak poniżej, ale chętnie przeczytam opinię co do innych
    propozycji.

    1. Citroen SAXO 1.5D, lub 1.0 benzyna
    2. Volkswagen Polo 1,9D, lub 1,4 benzyna
    3. Golf III 1,4 benzyna

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2010-06-05 20:52:11
    Temat: Re: Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    > 1. Citroen SAXO 1.5D

    pardzo dobre opinie...

    > 2. Volkswagen Polo 1,9D

    mulek ale bezawaryjny :)

    > 3. Golf III 1,4 benzyna

    jesli trojka to minimum 1,6... albo moze jakis 1,9TD bez I :)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-06-05 20:58:10
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 5-06-2010 20:41, Jacek pisze:

    > 1. Citroen SAXO 1.5D, lub 1.0 benzyna
    1.0 nie bierz.
    Moja mama miała puga 106 z tym silnikiem i jeździło to jak maluch.
    Oprócz tego woda lała się do środka nie wiadomo skąd.

    > 2. Volkswagen Polo 1,9D, lub 1,4 benzyna
    > 3. Golf III 1,4 benzyna
    Polecam Punto II 1,2 od emeryta, z małym przebiegiem.

    M.

  • 4. Data: 2010-06-05 21:12:07
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    dorzuć jeszcze Clio II. 1.2 lub 1,9D. Na dobre 1,5dci pewnie kasy będzie
    ciut mało. Generalnie jak trafisz na zadbany egzemplarz to bardzo wdzięczne
    autko.

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 5. Data: 2010-06-05 21:20:46
    Od: "Jacek" <nie@podaję.email_przez_spam>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał

    > Polecam Punto II 1,2 od emeryta, z małym przebiegiem.

    Faktycznie, przeoczyłem ten samochód, wygląda całkiem ładnie i przystępny
    cenowo.
    Która wersja bardziej udana 8v czy 16V ?

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 6. Data: 2010-06-05 21:55:49
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <nie@podaję.email_przez_spam>

    > Faktycznie, przeoczyłem ten samochód, wygląda całkiem ładnie i przystępny
    > cenowo.

    > Która wersja bardziej udana 8v czy 16V ?

    8V jest silnikiem bezkolizyjnym w przypadku zerwania się paska rozrządu. Ma
    60KM i pali symboliczne ilości benzyny, jest niemal bezobsługowy.

    --
    Pzdr
    Duch

  • 7. Data: 2010-06-05 22:37:35
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > 8V jest silnikiem bezkolizyjnym w przypadku zerwania się paska rozrządu. Ma
    > 60KM i pali symboliczne ilości benzyny, jest niemal bezobsługowy.

    jesli 8l w cyklu mieszanym to symbolicznie...

  • 8. Data: 2010-06-05 22:41:38
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    BearBag wrote:

    > jesli 8l w cyklu mieszanym to symbolicznie...

    jak na fiata... to tak ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2010-06-06 08:18:44
    Od: AA <...@...pl>

> [...]
    > propozycji.
    >
    > 1. Citroen SAXO 1.5D, lub 1.0 benzyna
    > 2. Volkswagen Polo 1,9D, lub 1,4 benzyna

    4. Astra F z konca produkcji. Hatchback, silnik 1.6 8v + LPG.
    Tanie w eksploatacji i naprawie, obszerne w srodku, rdzy z tego okresu
    malo lub brak.

    AA

  • 10. Data: 2010-06-06 10:16:31
    Od: "Jacek" <nie@podaję.email_przez_spam>

    Użytkownik "Scyzoryk" <g...@i...pl> napisał

    > dorzuć jeszcze Clio II. 1.2 lub 1,9D. Na dobre 1,5dci pewnie kasy będzie
    > ciut mało. Generalnie jak trafisz na zadbany egzemplarz to bardzo
    > wdzięczne autko.

    Jestem w stanie dołozyć mamie te 2 tys, a za 10 już można spotkać 1.5 DCI -
    czy to dobry silnik, nie ma jakiś powtarzających się i drogich w naprawie
    usterek ? Spalanie w/g danych technicznych jest naprawdę niewielkie.

    Pozdrawiam
    Jacek