  • 1. Data: 2010-06-05 23:08:46
    Temat: bezwypadkowy
    Od: Chris <a...@g...pl>

    Jako że padł znany serwis o perełkach bezwypadkowych wznawiam działanie
    strony:

    http://www.bezwypadkowy.net/

    Wszystko za free po prostu lepiej wiedzieć co się kupuje :)

    Jak macie jakieś sugestie co poprawić albo dodać piszcie.

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 2. Data: 2010-06-05 23:16:07
    Temat: Re: bezwypadkowy
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Chris pisze:
    > Jako że padł znany serwis o perełkach bezwypadkowych wznawiam działanie
    > strony:

    Jak to padł? Sam padł i nie umieją postawić czy ktoś się za nich wziął?:)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2010-06-05 23:53:33
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-06-05 23:16, DoQ pisze:

    > Jak to padł? Sam padł i nie umieją postawić czy ktoś się za nich wziął?:)

    A HGW ... jedyne na co trafiłem to to:

    http://www.bezwypadkowe.fora.pl/informacje,3/informa
    cje-na-temat-bezwypadkowe-net,5.html

  • 4. Data: 2010-06-06 00:17:15
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jak to padł? Sam padł i nie umieją postawić czy ktoś się za nich wziął?:)

    Po prostu amatorzy :)

    --
    Picasso

  • 5. Data: 2010-06-06 09:19:15
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jako że padł znany serwis o perełkach bezwypadkowych wznawiam działanie
    > strony:

    Wreszcie jakas dobra wiadomosc. Nie beda sie madrzyc, zeby tylko zaraz ktos
    nie wpadl na pomysl przeneisienia sie na pms :)

    Jarek

  • 6. Data: 2010-06-06 13:35:54
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-06 00:17, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "DoQ"<p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Po prostu amatorzy :)

    I to jak widać, nie tylko w temacie oceny aut. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl