  • 11. Data: 2010-04-29 15:39:35
    Temat: Re: Malowanie całego samochodu jakie koszty?
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-04-29 13:31, misio pisze:
    > Szefem tej firmy jest moj kolega ze szkoły i prosiłem go dobrą cenę.
    > Samochód klasy kompakowy. Tyle ze 1500 wydało mi sie drogo bo to około 1/6
    > wartosci tego uzywanego samochodu.

    Nie sądzę, żeby dla malującego była różnica w kosztach, czy maluje
    samochód wart 10kzł, czy 50 kzł.

  • 12. Data: 2010-04-30 00:11:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    misio pisze:
    > Szefem tej firmy jest moj kolega ze szkoły i prosiłem go dobrą cenę.
    > Samochód klasy kompakowy. Tyle ze 1500 wydało mi sie drogo bo to około 1/6
    > wartosci tego uzywanego samochodu.

    Pytanie jak daleko po kosztach Ci to zrobi i jak mocno się do tego chce
    przyłożyć.
    Bo robienie u kolegi może oznaczać 10% zniżki, albo to że płacisz tylko
    za materiał.

    Jest kilka pytań - czy malowanie tylko z zewnątrz, czy również z
    wewnątrz (wtedy jest dużo więcej do demontowania).
    Czy będzie demontował szyby i wszystkie elementy, czy pozakleja gazetami
    szyby, zamki i światła i będzie leciał na "mniej-więcej"?
    Co z progami, co z podwoziem itp. itd...
    Czy maluje w komorze, czy w garażu.

    Bo za zaklejenie szyb i oblecenie z zewnątrz pistoletem kilka razy to
    cena może i ok.
    Za rozmontowanie i porządne pomalowanie wszystkiego z każdej strony -
    bardzo tanio.