  • 1. Data: 2010-04-28 12:15:10
    Temat: lepsza widoczność - wycieraczki
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    Pióra wycieraczek to właściwie groszowa sprawa, ale może komuś się
    przyda sposób.

    Przed planowaną wymianą piór z powodu zostawiania na szybie kilku
    półkolistych linii postanowiłem przetrzeć gumę denaturatem żeby usunąć
    kropki z żywicy. Wcześniej odtłuściłem i gruntownie wyczyściłem przednią
    szybę.
    Efekt - przeszedł najśmielsze oczekiwania.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-28 12:28:07
    Temat: Re: lepsza widoczność - wycieraczki
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-04-28 12:15, M1SLQ pisze:
> [...]
    > szybę.
    > Efekt - przeszedł najśmielsze oczekiwania.
    Zależy z czego/jakie miałeś te wycieraczki.
    Część z nich jest z jakiejś grafitowanej gumy, która po przetarciu
    denaturatem/izopropanolem/alkoholem najpierw zostawia kupe czarnego syfu
    na szmacie, a po dobrym wyczyszczeniu - rozpada się, ja swoje
    3miesięczne gumki tak raz załatwiłem - wyszorowałem dokładnie
    izopropanolem, bo ciągle smużyły - po 2 dniach coś dziwnie działały -
    jak wziąłem w rękę to się zaczęły mi kruszyć w palcach! Może jakaś
    tandeta spod marketu to była, ale zasadniczo wiadomo że guma alkoholu
    nie lubi.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2010-04-28 12:39:31
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-04-28 12:28, BartekK pisze:
> [...]
    > jak wziąłem w rękę to się zaczęły mi kruszyć w palcach! Może jakaś
    > tandeta spod marketu to była, ale zasadniczo wiadomo że guma alkoholu

    Jakiego plynu do spryskiwaczy uzywasz zima?

  • 4. Data: 2010-04-28 12:45:53
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 28 Kwi, 12:28, BartekK <s...@N...org> wrote:
    > Część z nich jest z jakiejś grafitowanej gumy, która po przetarciu
    > denaturatem/izopropanolem/alkoholem najpierw zostawia kupe czarnego syfu
    > na szmacie, a po dobrym wyczyszczeniu - rozpada się

    Powiadają, że sok z cytryny czyni cuda :)

    --
    Gom

  • 5. Data: 2010-04-28 13:02:13
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Gom napisał:

    > Powiadają, że sok z cytryny czyni cuda :)
    Wystarczy kawalkiem przecietego jablka przetrzec krawedz piora/gumki i
    na jakis czas jest bardziej niz OK.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-04-28 14:32:15
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Wystarczy kawalkiem przecietego jablka przetrzec krawedz piora/gumki i na
    > jakis czas jest bardziej niz OK.

    Porady jak o plamach na dywanie w Pani Domu.

    Raz na jakis czas przy myciu szyb wycieram piora plynem do okien i
    papierowym recznikiem, ot i cala filozofia.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-04-28 21:29:37
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>