  • 11. Data: 2020-01-09 21:26:38
    Temat: Re: Maluch z napędem na przód
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-08 o 23:58 +0000, MF napisał:

    > Z jednej strony poważną wadą jest duży spadek mocy. Fabryczny maluch
    > miał chyba 24 KM, a ten dysponuje mocą zaledwie jednego konia.

    Nie jednego, tylko kilku, albo nawet i kilkunastu. 1 zdrowy koń
    organiczny może wydobyć z siebie dobre 10-15 koni mechanicznych,
    zakładając że nie musi tego robić cały dzień.

    Mnie głównie dziwi to, że na zaciągniętym ręcznym jedzie. Poziom
    spalania owsa musi mieć nieziemski.

    Mateusz

  • 12. Data: 2020-01-09 22:07:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przyłóż mu z tyłu taser, to się przekonasz.

    -----

  • 13. Data: 2020-01-10 10:12:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MF" napisał w wiadomości grup
    mp.wujka.marcina...
    On 08/01/2020 23:42, kk wrote:

    >Z jednej strony poważną wadą jest duży spadek mocy. Fabryczny maluch
    >miał chyba 24 KM, a ten dysponuje mocą zaledwie jednego konia.

    Ale sa mozliwosci rozwojowe. Dwa konie, 3, 4, 6.
    Niestety predkosc raczej ograniczona.

    >Za to jak fabryczny maluch nawalił, to był mniejszy lub większy
    >problem, a jak ten nawali, to jedzie dalej jakby nigdy nic.

    Ale bagaznika to juz wcale nie ma ... chyba, zeby tak tyl na bagaznik
    przerobic...

    J.

  • 14. Data: 2020-01-10 20:18:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-10 10:12, J.F. wrote:
    > Użytkownik "MF"  napisał w wiadomości grup
    mp.wujka.marcina...

    > Ale sa mozliwosci rozwojowe. Dwa konie, 3, 4, 6.
    > Niestety predkosc raczej ograniczona.

    Do miasta?! Taki koń przegoni nawet hulajnogę!!!

  • 15. Data: 2020-01-11 09:54:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A co na to psy?

    -----