  • 121. Data: 2017-10-26 16:06:17
    Temat: Re: Maly monitorek VGA
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 października 2017 21:20:31 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > To nie szukaj komputera jeśli to ma być do mediow. Szukaj czegoś takiego:
    >
    > https://allegro.pl/listing?string=S905X&order=p

    U chińczyków cena podobna jak na allegro;)
    Ale fakt za ok 140zł(z wysyłką) fajna rzecz
    A przy okazji zapytam:
    https://www.aliexpress.com/snapshot/0.html?spm=a2g0s
    .9042647.0.0.aB20g8&orderId=87232725911788&productId
    =32832429983
    takie coś- używał ktoś? Podzieli się wrażeniami?
    Generalnie miałoby to służyć do przekazywania obrazu ze smartfona(android) ew
    tableta(win 10) na telewizor.
    Spełni to powyzsze oczekiwania?

  • 122. Data: 2017-10-26 17:36:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/26/2017 4:06 PM, Kris wrote:
    > https://www.aliexpress.com/snapshot/0.html?spm=a2g0s
    .9042647.0.0.aB20g8&orderId=87232725911788&productId
    =32832429983

    Ten link to orderid a nie strona przedmiotu, nikt poza Toba go nie zobaczy.

  • 123. Data: 2017-10-26 20:24:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 października 2017 17:36:50 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:
    .9042647.0.0.aB20g8&orderId=87232725911788&productId
    =32832429983

    > Ten link to orderid a nie strona przedmiotu, nikt poza Toba go nie zobaczy.

    Racja
    https://pl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiati
    ve_id=SB_20171026101719&SearchText=g2+chromecast
    teraz ok winno być

  • 124. Data: 2017-10-29 21:53:11
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > To nie szukaj komputera jeśli to ma być do mediow. Szukaj czegoś takiego:
    >
    > https://allegro.pl/listing?string=S905X&order=p

    To nie jest taki zły pomysł. Tylko czy można do niego podpiąć kartę WiFi
    5GHz? Z tego co piszą w necie, to jest słabo ze sterownikami...

    U mnie 2.4GHz jest tak zapchane, że dopiero przejście na 5GHz przywróciło
    WiFi do normalności. Do tego mój obecny AP ma tylko wewnętrzne anteny na
    2.4, a na 5G ma zewnętrzne (i to mi wystarczy, bo wszystko staram się mieć
    na 5GHz)...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 125. Data: 2017-10-30 21:18:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/29/2017 9:53 PM, Adam Wysocki wrote:
    > To nie jest taki zły pomysł. Tylko czy można do niego podpiąć kartę WiFi
    > 5GHz? Z tego co piszą w necie, to jest słabo ze sterownikami...

    Nie wiem, widziałem natomiast wersję z wifi ac. Przypuszczalnie zrobiona
    na dodatkowym chipie w srodku, była znacząco droższą. Na złość nie moge
    teraz znaleźć.

> [...]
    > 2.4, a na 5G ma zewnętrzne (i to mi wystarczy, bo wszystko staram się mieć

    Może przesadzasz z tym zapchaniem. Po pierwsze mają dziurkę ethernetu z
    czego korzystam. Po drugie ile tego pasma potrzebujesz żeby film
    strumieniować? Z 3-5Mbit/s max? Po trzecie filmy ogląda sie z pendrive.
    Poczwarte netflix potrzebuje śladowe pasmo. IMHO z te pieniądze zamiast
    zastanawiać się to brać, w razie czego chętnie łykną na olxie za 80% ceny.

    Od dawna nie mieszkam w bloku więc może faktycznie bywa obecnie
    katasrofalnie, ale co do stumieniowania video nie słysze od znajmych aby
    były kłopoty uniemożliwiające używanie a prawie wszyscy jada na wifi. Co
    innego jak ktoś robi benchmarki lub copy party z sąsiadami.

  • 126. Data: 2017-11-27 23:24:22
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Mam monitor 14 cali ale jest nieporęczny. Wolałbym coś mniejszego niz 10.
    >
    > No i nie ma.

    Może to:
    http://allegro.pl/black-friday-telewizor-przenosny-1
    0-cali-blow-i7061391833.html
    - acz nie wczytywałem się w to, jakie sygnały on przyjmuje, czy jest
    VGA...