  • 1. Data: 2017-10-14 13:57:17
    Temat: Satel AFD-100 ciage sie uruchamia
    Od: a...@g...com

    Mam problem z czujka Satela w systemie ABAX AFD-100
    zamontowałem jej w komorze szamba sporo nad obecnym poziomem.
    Wywołuje alarm, bez żadnej prawidłowości, co kilka, kilkanaście godzin.
    Oczywiście ciecz do niej nie dochodzi.
    Przełożyłem do domu, cisza, jest ok.

    czy ktoś może mi pomóc jak ten problem rozwiązać?

  • 2. Data: 2017-10-14 17:02:07
    Temat: Re: Satel AFD-100 ciage sie uruchamia
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 14.10.2017 o 13:57, a...@g...com pisze:
> [...]
    > Oczywiście ciecz do niej nie dochodzi.
    > Przełożyłem do domu, cisza, jest ok.
    >
    > czy ktoś może mi pomóc jak ten problem rozwiązać?

    Zmienić czujkę. Ta twoja reaguje w szambie bo jest tam zbyt wilgotno,
    woda cały czas paruje i osadza się na elektrodach czujnika. Jak chcesz
    mierzyć poziom zawartości szamba to użyj czegoś do pomiaru poziomu
    cieczy, np. jakiejś czujki ultradźwiękowej.

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2017-10-14 21:24:39
    Od: "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl>

    Dnia Sat, 14 Oct 2017 04:57:17 -0700, aquedal napisał(a):

    [ciach]
    > czy ktoś może mi pomóc jak ten problem rozwiązać?
    Szczur/szczury?

    Bo(o)t manager