  • 31. Data: 2017-05-04 18:25:47
    Temat: Re: Mały telefon z Androidem 4.4.2 z rynku wtórnego
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/4/2017 9:35 AM, Chris wrote:
    > Nie wiem czy musi być rom stockowy ale jak nie to może SGS2?

    Do rozważenia.

    > Uszkodzone ale działające są >100zł
    > http://allegro.pl/okazja-samsung-galaxy-sii-tanio-i6
    807014020.html
    > http://allegro.pl/samsung-galaxy-s2-i9100-i680384969
    0.html

    Już je oglądałem, na olxie też. Są jak gdyby w drugiej kolejności, to
    jesdnak dośc spory wyswieltacz jest ;)

  • 32. Data: 2017-05-04 18:27:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/4/2017 9:42 AM, J.F. wrote:
    > Nie ma ustawienia wielkosci ekranu ?

    Musi być fizyczny. Chodzi o macanie paluchem.

    > To jeszcze sa telefony z dzieleniem ekranu pod dwie aplikacje.

    Raczej nie o to chodzi.

    > Samsung S4 mini, do sprawdzenia Ace4 i S3 mini.
    > Albo poszukac na czym cyan chodzi.

    Też pytam. Najlepiej jak by chodził na xperi tipo :D Bo to jest własciwy
    rozmiar.

    Tylko że CGM chyba umarł.

  • 33. Data: 2017-05-05 16:17:16
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    > Do rozważenia.

    807014020.html
    0.html

    > Już je oglądałem, na olxie też. Są jak gdyby w drugiej kolejności, to
    > jesdnak dośc spory wyswieltacz jest ;)

    Oj tam, mam w domu jako backup SGS2 i za duży to nie jest a działa
    dobrze od X lat. Poza tym skoro to ma byc stacjonarka to w sumie
    obojętnie jaki ekran, byle było niezawodne.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 34. Data: 2017-05-05 18:00:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/5/2017 4:17 PM, Chris wrote:
    > Oj tam, mam w domu jako backup SGS2 i za duży to nie jest a działa
    > dobrze od X lat. Poza tym skoro to ma byc stacjonarka to w sumie
    > obojętnie jaki ekran, byle było niezawodne.

    Ale kompletnie nie o to chodzi ;) ja potrzebuje coś taniego, z drugiej
    reki, z jak najmniejszym ekranem nie po to zeby używać jako telefon
    tylko żeby raz na miesiąc odpalić w celu sprawdzenia czegośtam przy
    programowaniu.

  • 35. Data: 2017-05-05 19:53:49
    Od: Chris <x...@x...xxx>

> [...]
    > reki, z jak najmniejszym ekranem nie po to zeby używać jako telefon
    > tylko żeby raz na miesiąc odpalić w celu sprawdzenia czegośtam przy

    Ale ja dobrze wiem o co chodzi i do czego potrzebne. SGS2 jest tani (z
    lekko uszkodzony), jest mały, jest stabilny jeśli chodzi o sprzęt więc
    pochodzi ze 100 lat, ma androida na którym Ci zależy. Nie wiem czy
    znajdziesz coś z mniejszym ekranem, do tego trzeba dodać że cała obudowa
    jest małą więc mało zajmuje potem w szufladzie.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 36. Data: 2017-05-17 00:23:01
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-05-04 16:27, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Też pytam. Najlepiej jak by chodził na xperi tipo :D Bo to jest własciwy
    > rozmiar.
    >
    > Tylko że CGM chyba umarł.

    Żyje, tylko nazywa się LineageOS.
    No i amatorskie ROMy z XDA nadal w większości wiszą.

  • 37. Data: 2017-06-10 19:41:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" oed1c2$ulj$...@n...news.atman.pl

    > czytników do książek to okazało się że nie ma już aplikacji
    > sklepu. Skończyło się na przywracaniu ustawień fabrycznych.
    > Ale teraz wiem że kiedyś można było zbędny soft usunąć.

    Sklep nie jest konieczny do instalacji aplikacji.

    Tablet Overmaxa (z Androidem 4.2.2) pozbawiłem masy softu,
    którym mnie obdarowano przed zakupem tegoż tabletu, ale
    IMO nie warto wiązać możliwości usuwania fabrycznego
    softu z wersją Androida.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.