  • 21. Data: 2010-01-16 19:27:51
    Temat: Re: Maskowanie schematów zużycia energii
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:lm34l59pn7uu4ot6q1fhj4rrp7qnahvr7a@4ax.com...

    > Tak czy inaczej - jak widac trzeba kilka do kilkunastu sporych
    > akumulatorow na jedna lampe. Wielka szafa, jesli lamp jest kilka.

    Przyznam, że jakoś nigdzie nie widzę w tym wątku, by autor pisał coś, że
    potrzebuje owe akumulatory na jakimś stropie umieszczać. No bo faktycznie
    ważą trochę. Ale co do zasady można je w piwnicy postawić przykłądowo i
    całość kablami połączyć. Moim zdaniem piętrzysz problem.

  • 22. Data: 2010-01-17 14:16:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Jan 2010 20:27:51 +0100, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    >ważą trochę. Ale co do zasady można je w piwnicy postawić przykłądowo i
    >całość kablami połączyć. Moim zdaniem piętrzysz problem.

    Tak mi to w calosci nie pasowalo do wolnostojacego domu.
    Ta moc, ktora elektryczne ogrzewanie wielokrotnie przekracza,
    ci sasiedziedzi wcibscy, te spaliny i halas z generatora ...

    generator wstawic do piwnicy, rure do komina i mozna sie elektrownia
    nie przejmowac :-)

    A akumulatory - po prostu duze to, ciezkie i kosztowne. Choc i paliwo
    nie jest tanie. Ale nie wytwarza energii.

    Wszystko zalezy jaka wielka to plantacja, ile zysku przynosi, jakie sa
    warunki, co wzbudzi w nich podejrzenie ..

    J.