  • 1. Data: 2009-12-29 14:41:01
    Temat: Mielenie styropianu
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    Witam,

    Sklejam sobie skrzynke, ktora powinna miec wnetrze izolowane cieplnie.
    Pomyslalem sobie, ze wsypie tam granulki (kuleczki) styropianu.
    Mam troche kawalkow styropianu z roznych pudelek po zakupach.
    Jak to zmielic na granulki ?

    Ewentualnie skąd wząć tak z metr szescienny tych kuleczek ?

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 2. Data: 2009-12-29 15:06:24
    Temat: Re: Mielenie styropianu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Sklejam sobie skrzynke, ktora powinna miec wnetrze izolowane
    > cieplnie.
    > Pomyslalem sobie, ze wsypie tam granulki (kuleczki) styropianu.

    Pianka montazowa ? Tylko nie za duzo naraz, bo wybije :-)

    > Ewentualnie skąd wząć tak z metr szescienny tych kuleczek ?

    Cos mi chodzi po glowie ze to sie daje kupic - nie uzywaja tego
    przypadkiem do wypelnienia scianek z gipsokartonu ?

    Ewentualnie zdobyc polprodukt do styropianu, granulki polistyrenu
    nasaczone czymstam.
    Ekspandowanie samodzielne we wrzatku.

    http://zakupy.onet.pl/9224688-magbud-eps-70-granulat
    ,produkt.html

    http://tworzywa.com.pl/Wiadomo%C5%9Bci/Izolacja-ciep
    lna-dzi%C4%99ki-pere%C5%82kom-do-spieniania-z-Neopor
    u-21129.html

    J.

  • 3. Data: 2009-12-29 16:09:46
    Od: _________ <...@...cd>

    W dniu 2009-12-29 15:41, pluton pisze:

    > Mam troche kawalkow styropianu z roznych pudelek po zakupach.
    > Jak to zmielic na granulki ?

    Poszukaj chyba na pl.misc.budowanie ktoś jakiś czas temu opisywał
    jak zmielić styropian używając mieszadła do zapraw i rury kanalizacyjnej.

  • 4. Data: 2009-12-29 21:55:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "pluton"

    > Jak to zmielic na granulki ?

    Jak masz blisko do wsi to śrutownikiem. Piankę poliuretanową sprawnie
    zamienia w granulat.

    Robert

  • 5. Data: 2009-12-30 01:06:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 15:41:01 +0100, pluton napisał(a):

    > Pomyslalem sobie, ze wsypie tam granulki (kuleczki) styropianu.
    > Mam troche kawalkow styropianu z roznych pudelek po zakupach.
    > Jak to zmielic na granulki ?

    Organizujesz imprezę i z haratania styropianu robisz główną atrakcję:

    http://img218.imageshack.us/img218/6199/haratanie.jp

    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2016-07-01 17:18:02
    Od: Patrycja <0...@e...com>

    replying to pluton, Patrycja wrote:
    http://allegro.pl/mlynek-rozdrabniacz-granulat-do-st
    yropianu-hit-i6291110157.html

    --
    posted from
    http://www.polytechforum.com/engineering-pl/mielenie

  • 7. Data: 2016-07-01 17:26:46
    Od: 4...@g...com

    Jak masz okres to fabryke podpasek kupujesz? Na grupach spam nie jest mile widziany.
    Jesli nie wiedzialas to juz wiesz.

  • 8. Data: 2016-08-30 20:18:02
    Od: Eug <0...@e...com>

    replying to pluton, Eug wrote:
    witam tutaj mozna wypozyczyc kupic taki rozdrabnicz do styropianu
    www.hurtownia7.pl lub e...@p...onet.pl

    --
    for full context, visit http://www.polytechforum.com/engineering-pl/mielenie
    -styropianu-21682-.htm

  • 9. Data: 2016-08-30 20:51:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eug wrote:

    > replying to pluton, Eug wrote:
    > witam tutaj mozna wypozyczyc kupic

    czy wszyscy spamerzy muszą być tak głupi żeby odpowiadać na posty z
    2009 tylko po to by się reklamować?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2016-08-30 21:07:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-30 o 20:51, masti pisze:

    > czy wszyscy spamerzy muszą być tak głupi żeby odpowiadać na posty z
    > 2009 tylko po to by się reklamować?

    A może są mądrzejsi od nas? I jednak to coś daje?
    Taki przykład. Na alt.pl.test idą reklamy na okrągło.
    Widać, że z automatu, ale po co? Dlaczego tam?

    Robert