  • 1. Data: 2010-10-05 15:50:29
    Temat: Master 2.2 dCi '01 - czy kluczyk ma immobiliser?
    Od: Staszek Sosenko <s...@m...net.pl>

    Heja.

    Pytanko jak w temacie - kluczyk z rodzaju najprostszych, obudowa
    plastikowa i grot, bez żadnego sterowania c. zamkiem ani innych
    fanaberii. I przy okazji: ile może w Krakowie kosztować dorobienie
    takiego kluczyka?

    Pozdrawiam,
    Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0 GTi '95 - DO SPRZEDANIA!

  • 2. Data: 2010-10-05 16:19:49
    Temat: Re: Master 2.2 dCi '01 - czy kluczyk ma immobiliser?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Oct 2010 06:50:29 -0700 (PDT), Staszek Sosenko
    <s...@m...net.pl> wrote:

> [...]
    >plastikowa i grot, bez żadnego sterowania c. zamkiem ani innych
    >fanaberii. I przy okazji: ile może w Krakowie kosztować dorobienie

    Jak masz na tablicy z zegarami mrygającą diodę LED to ma immo. Miałem
    tak w Masterze z 1998 roku. Zwykły kluczyk, bez przycisków. Pilota do
    alarmu miałem oddzielnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2010-10-05 16:54:51
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > plastikowa i grot, bez żadnego sterowania c. zamkiem ani innych
    > fanaberii. I przy okazji: ile może w Krakowie kosztować dorobienie

    myślę że ma, każde auto z UE od 95 ma mieć IMMO fabryczne,
    co do dorabiania to możesz zapytać tutaj:
    http://www.kluczyk.krakow.pl/page7.html

    brat

  • 4. Data: 2010-10-05 17:15:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Oct 2010 16:54:51 +0200, "bratPit" <k...@o...pl>
    wrote:

    >myślę że ma, każde auto z UE od 95 ma mieć IMMO fabryczne,

    A skąd takie info?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2010-10-05 17:24:07
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > A skąd takie info?

    nie pamiętam ;p
    gdzieś za czasów kiedy pracowałem 'w branży' to słyszałem, na jakimś
    szkoleniu?
    stąd wszystkie Ople od MY95 (czyli od 09/1994) mają IMMO,

    brat

  • 6. Data: 2010-10-05 18:55:56
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    bratPit wrote:

    > myślę że ma, każde auto z UE od 95 ma mieć IMMO fabryczne,
    > co do dorabiania to możesz zapytać tutaj:
    > http://www.kluczyk.krakow.pl/page7.html

    Cienias 1997 nie mial.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2010-10-05 19:02:29
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Cienias 1997 nie mial.

    ale już sprzedawany na rynkach UE zapewne miał,

    brat

  • 8. Data: 2010-10-06 06:19:30
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Staszek Sosenko napisał:
> [...]
    > plastikowa i grot, bez żadnego sterowania c. zamkiem ani innych
    > fanaberii. I przy okazji: ile może w Krakowie kosztować dorobienie
    Czesc Staszku.
    Nie wiem ile w KR za dorobienie kluczyka golasa z imo ale w Jaworznie i okolicach
    okolo 150/180 pln
    kluczyk jak z fabryki tyle, ze bez napisu Renault z imo + przyciski do C.Z. +
    kodowanie - kluczyk do
    clio z 1999r
    pozdrawiam

    Oskar Wilde