  • 11. Data: 2014-10-28 21:56:26
    Temat: Re: Megrims a co ty powiesz na taką Maxime zamiast A6?;)
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-28 21:39, Maciek pisze:
    > A musi coś mieć?

    > To może trzeba mu było w jego wątku odpowiedzieć?

    Zapomniałem wątek, tak mi było wygodniej;]

  • 12. Data: 2014-10-29 07:42:29
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 października 2014 20:52:56 UTC+1 użytkownik depros napisał:
    > http://allegro.pl/nissan-maxima-2012-warszawa-i47168
    20137.html

    a co to, ten megrims jakiś bóg jest???

    pokaż jaja i sam podejmij decyzje...

    kto tym będzie jeździł? on czy ty?

    komu to się ma podobać?

    za chwile będzie temat na jakiej stacji masz zatankować

  • 13. Data: 2014-10-29 08:40:59
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-29 07:42, uciu pisze:
> [...]
    >
    > kto tym będzie jeździł? on czy ty?
    >
    > komu to się ma podobać?
    >
    > za chwile będzie temat na jakiej stacji masz zatankować

    Czytałeś o co chodzi?
    "
    Co ma podawanie alternatywy A6 do pożyczania 100 pln?
    Megrims pytał jaka alternatywa dla A6 w cenie do 70 000 pln i chciał
    żeby pokazać mu alternatywne Japończyki.
    "
    Dobranoc

  • 14. Data: 2014-10-29 09:35:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-10-29 o 08:40, depros pisze:
> [...]
    > Megrims pytał jaka alternatywa dla A6 w cenie do 70 000 pln i chciał
    > żeby pokazać mu alternatywne Japończyki.
    Jak widzisz nie tylko ja nie załapałem, że Twój nowy wątek to po prostu
    odpowiedź w wątku megrimsa :-P

    Maciek