  • 11. Data: 2011-10-15 16:56:54
    Temat: Re: Megrims, może powinieneś ....
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-10-2011 16:48, Tomasz Pyra pisze:

    > Do wyśmiewania to nadaje się nie tyle on, co ludzie którzy święcie
    > wierzą w jego wymysły i łykają jego wizję świata z lobby producentów
    > zderzaków i poduszek powietrznych które blokuje jego niezniszczalne
    > samochody.

    http://www.youtube.com/watch?v=BZmswiA_FPk
    Tu się fajnie wygłupiali :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 12. Data: 2011-10-15 19:46:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-10-15 16:56, DoQ pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=BZmswiA_FPk
    > Tu się fajnie wygłupiali :)

    Dziś znowu był w telewizji - ktoś mu dał tytuł największego wynalazcy XX
    czy tam XXI wieku...

  • 13. Data: 2011-10-15 19:48:58
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Endriu

    > Megrims, mo?e powiniene? pomy?leae nad czym? takim w swoim samochodzie
    > zanim zanim zabijesz siebie albo kogo? ....
    >
    > Polski wynalazca Lucjan ??giewka i jego zwycieska technologia EPAR

    Ale suchar.

  • 14. Data: 2011-10-16 09:59:15
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    A mnie zastanawia co innego, nigdzie nie widziałem jakichkolwiek
    opracowań czy chociażby szczątkowych informacji technicznych*. Ciekaw
    jestem jak wypadło by porównanie zderzaka z amortyzatorem hydraulicznym.

    __
    Irek.N.
    * nie chodzi mi o wielką tajemnicę budowy, amortyzatory dobiera się do
    układu w jakim mają pracować, a tutaj lipa... ciemność widzę.

  • 15. Data: 2011-10-16 10:19:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 16.10.2011 09:59, Irek N. pisze:
    > A mnie zastanawia co innego, nigdzie nie widziałem jakichkolwiek
    > opracowań czy chociażby szczątkowych informacji technicznych

    O'RLY?

    http://www.epar.pl/metoda-absorpcji-energi-kinetyczn
    ej/technologia/

  • 16. Data: 2011-10-16 11:19:26
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > O'RLY?
    >
    > http://www.epar.pl/metoda-absorpcji-energi-kinetyczn
    ej/technologia/

    Tak mój Panie :) Fizyka za moich czasów klasy 6-tej chyba oraz
    nieopisany wykres to trochę za mało. Z danych jakie znalazłem na
    stronie, niczego nie jestem w stanie zamówić, i to nie z powodu braku
    produkcji, tylko z powodu braku danych.

    Żeby nie było że się czepiam. Wspaniale, że coś wynalazł, że coś robi i
    życzę mu jak najlepiej. Widzę że jest na początku swojej drogi, gdyż
    projekty zrealizowane czy też prawie realizowane są z jego grupy
    kapitałowej (EPAR MINE, EPAR SEA, EPAR LIFT, EPAR RAIL i.t.d.). Zapewne
    z czasem będzie lepiej i mam nadzieję, że gdzieś się jego rozwiązania
    sprawdzą.

    Ja natomiast oczekuję informacji: jaką masę, przy jakiej prędkości, na
    jakiej drodze, z jaką charakterystyką i co najważniejsze ostatnio dla
    mnie, jak często.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 17. Data: 2011-10-16 11:29:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Oct 2011 11:19:26 +0200, Irek N. napisał(a):

> [...]

    No rily, rily :)

    Link Publikacje, drugi tytul od gory:

    http://www.epar.pl/wp-content/uploads/2011/05/journa
    l-of-technical-physics.pdf

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 18. Data: 2011-10-16 11:41:48
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Irek N.

> [...]
    > nieopisany wykres to trochę za mało. Z danych jakie znalazłem na
    > stronie, niczego nie jestem w stanie zamówić, i to nie z powodu braku

    Już nie wspominając o tym, że w czasach mojego dzieciństwa na każdym
    bazarze można było kupić samochodziki działające na podobnej zasadzie.
    Wynalazek jak cholera. ;)

  • 19. Data: 2011-10-16 12:02:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 16 Oct 2011 11:29:21 +0200 osobnik zwany Maciek
    wystukał:

    > No rily, rily :)
    >
    > Link Publikacje, drugi tytul od gory:
    >
    > http://www.epar.pl/wp-content/uploads/2011/05/journa
    l-of-technical-
    physics.pdf

    polecam Photo 1. na stronie 16.
    To jest proste wydłużenie strefy zgniotu. Czy tam jest przetwornik czy
    odpowiednio policzona strefa z blachy wyjdzie na to samo.
    Na dodatek nie ma tam porównania zderzenia z i bez urządzenia.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2011-10-16 12:05:31
    Od: z <z...@g...pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Trudno stosować coś co nie działa.
    > Zarówno w teorii jak i w praktyce :)

    Rozumiem że widziałeś to urządzenie na własne oczy, a nawet uderzyło w
    Twój palec. Możesz zatem powiedzieć stanowczo że nie działa.
    Dobrze by było jeszcze żebyś tą swoją stanowczość uzasadnił.

    Teoretyk mi mówi że nie działa, bujda, trik, "chłyt matetingwy",
    oszustwo a na własne oczy widzę to co widzę.
    Ktoś tu kłamie.

    PS. Jest jeszcze możliwość że teoretyk jest za głupi żeby to pojąć ;-)

    PS. 2. Zrozumiałbym jeszcze negację przez nieopłacalność, gabaryty
    urządzenia, trudności technologiczne...
    Ciągle słyszę że to bujda i że praktycznie i teoretycznie nie działa i
    jeszcze że prawa fizyki nie pozwalają żeby działało :-)

    PS. 3 Tak samo kiedyś było z lataniem :-)