  • 11. Data: 2011-10-05 23:38:34
    Temat: Re: Megrims - przestroga
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-10-05 15:49, Pabl_o pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/swiat/pirat-rekordzista-je
    chal-samochodem-325-kmh,1,4871351,wiadomosc.html

    Megrims kupuj Bentleja ;)

    popularność wzrośnie ;)

    pozdr
    gadacz

  • 12. Data: 2011-10-05 23:45:04
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-05 23:38, gadacz pisze:
    chal-samochodem-325-kmh,1,4871351,wiadomosc.html

    > Megrims kupuj Bentleja ;)
    >
    > popularność wzrośnie ;)
    >
    > pozdr
    > gadacz

    aktualnie to wiem co kupie. I nie będzie to bentley.

  • 13. Data: 2011-10-05 23:47:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bartosz,

    Wednesday, October 5, 2011, 6:08:21 PM, you wrote:

    chal-samochodem-325-kmh,1,4871351,wiadomosc.html
    > Nie bardzo pamiętam, ale policja chyba niegdyś nie chciała skorzystać z
    > nagrania obywatela pokazującego radiowóz przekraczający prędkość. Coś w
    > mediach się burzyło nieco. Nagranie z widocznym licznikiem nie było
    > wystarczające...

    Przeczytałeś artykuł? Bo to nie w Polsce się dzieje...

    > A co to za problem. Chyba 500 zł mandatu go nie przestraszy...

    Jasne. 500 zł w Szwajcarii... Żebyś się nie zdziwił.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-10-05 23:55:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-05 23:45, megrims pisze:

    > aktualnie to wiem co kupie. I nie będzie to bentley.

    Dajesz ... bo w ryja ;P

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 15. Data: 2011-10-05 23:59:08
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    chal-samochodem-325-kmh,1,4871351,wiadomosc.html

    > aktualnie to wiem co kupie. I nie będzie to bentley.

    gada gada gada ;)

    pozdr
    gadacz

  • 16. Data: 2011-10-06 08:20:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 Oct 2011 23:45:04 +0200, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >aktualnie to wiem co kupie. I nie będzie to bentley.

    Opel Astra 2.0 CDTI Start/Stop - będzie palić jeszcze mniej niż ta 1.6
    16V :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2011-10-06 08:56:12
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

    > aktualnie to wiem co kupie. I nie będzie to bentley.

    Bierz Continentala GT - pobrykamy razem w nocy po pozku ;)

    BTW wczoraj macalem Panamere turbo, ach te przeszycia tapicerek, to
    wykonanie wnetrza - bajka.
    Nie wspominajac juz o gangu... Po odpaleniu masz wrazenie, ze jakas
    kilkutonowa zageszczarka rozpoczela prace :)
    Niestety uturbione panamerki to minimum 80 tys eur :( a to juz lekka
    przesada...

    --
    Picasso

  • 18. Data: 2011-10-06 09:32:18
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    chal-samochodem-325-kmh,1,4871351,wiadomosc.html

    > Przeczytałeś artykuł? Bo to nie w Polsce się dzieje...

    Przyznam, że nie, no to poleciałem...

    > Jasne. 500 zł w Szwajcarii... Żebyś się nie zdziwił.

    Jak Szwajcaria, to go chyba mocno zaboli.

    Seco

  • 19. Data: 2011-10-06 11:41:59
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > aktualnie to wiem co kupie. I nie będzie to bentley.

    Zaskocz wszystkich -- kup logana! Albo starego francuza od Waldka.

  • 20. Data: 2011-10-06 12:04:25
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > A co to za problem. Chyba 500 zł mandatu go nie przestraszy...

    w Szwajcarii??
    chyba troszkę bardziej goto zaboli skoro ma Bentleya :)
    pzdr
    GL