  • 1. Data: 2011-10-05 10:01:25
    Temat: Rdza na Mercedesach - kiedy się skończyła.
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Witam,
    Że Mercedesy rdzewieją wiedzą prawie wszyscy. Pytanie czy poprawiło sie to
    już a jeśli tak to od jakiego rocznika. Chodzi mi o A-klase i C-klase.

  • 2. Data: 2011-10-05 19:22:37
    Temat: Re: Rdza na Mercedesach - kiedy się skończyła.
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 5 Oct 2011 10:01:25 +0200, "Agent" <w...@o...ue>
    wrote:

    >Że Mercedesy rdzewieją wiedzą prawie wszyscy. Pytanie czy poprawiło sie to
    >już a jeśli tak to od jakiego rocznika. Chodzi mi o A-klase i C-klase.

    Nie wiem jak A i C, ale Sprintery dalej rdzewieją. U znajomego na pięć
    szt. cztery są pordzewiałe. A mają 2-3 lata. Mercedes ma to w nosie,
    sprawa jest w sądzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2011-10-06 15:35:31
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-10-05 19:22, jerzu pisze:
    > Nie wiem jak A i C, ale Sprintery dalej rdzewieją. U znajomego na pięć
    > szt. cztery są pordzewiałe. A mają 2-3 lata. Mercedes ma to w nosie,
    > sprawa jest w sądzie.

    bzdura, mercedes daje juz od dluzszego czasu 12 lat gwarancji na blache.
    wlasnie dla takich malkontentow ktorzy twierdza, ze vito i sprintery
    rdzewieja.

  • 4. Data: 2011-10-06 15:42:58
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > bzdura, mercedes daje juz od dluzszego czasu 12 lat gwarancji na
    > blache. wlasnie dla takich malkontentow ktorzy twierdza, ze vito i
    > sprintery rdzewieja.

    Na blachę czy na perforację ?

  • 5. Data: 2011-10-06 15:45:40
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Nie wiem jak A i C, ale Sprintery dalej rdzewieją. U znajomego na pięć
    > szt. cztery są pordzewiałe. A mają 2-3 lata. Mercedes ma to w nosie,
    > sprawa jest w sądzie.

    W firmie która liniowo dostarcza mi towar z Europy 22 Sprintery długie
    podwyższane (do 3 lat i zmiana) i żaden nie rdzewieje :). Nie namówisz
    włąściciela na zmianę na inny a miał Renault, Ople, Peugeoty i Iveco

  • 6. Data: 2011-10-06 16:58:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Oct 2011 15:42:58 +0200, "Marek P." <q...@a...pl> wrote:

    >Na blachę czy na perforację ?

    Na perforację.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-10-06 17:11:09
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "jerzu" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Na perforację.

    No od początków rdzy do perforacji daleka droga...
    Jak mam w 2-3 letnim mercedesie czekać, aż się dziura w nadwoziu
    zrobi na wylot (perforacja)... no to ja dziękuje :P

  • 8. Data: 2011-10-07 08:35:41
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > W firmie która liniowo dostarcza mi towar z Europy 22 Sprintery długie
    > podwyższane (do 3 lat i zmiana) i żaden nie rdzewieje :). Nie namówisz
    > włąściciela na zmianę na inny a miał Renault, Ople, Peugeoty i Iveco

    a u znajomego w firmie 2 sprinetry i po 3 latach w jednym wymienione drzwi i
    tylke drzwi,
    a w drugin drzwi kierowcy i przesówne, do tego samochód 3 razy był już
    poprawiany...
    Nie chce słyszeć o mercedesie - teraz kupuje tylko Iveco
    pozdr.
    gr

  • 9. Data: 2011-10-07 08:58:29
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    GR001 wrote:

> [...]
    > poprawiany...
    > Nie chce słyszeć o mercedesie - teraz kupuje tylko Iveco

    Czyli statystycznie co bys nie kupił to bedzie tak samo :)

  • 10. Data: 2011-10-07 09:24:34
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 6 Paź, 17:11, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:

    > No od początków rdzy do perforacji daleka droga...
    > Jak mam w 2-3 letnim mercedesie czekać, aż się dziura w nadwoziu
    > zrobi na wylot (perforacja)... no to ja dziękuje :P

    a wtedy pokaza ci warunki gwarancji i: "nie robil pan obowiazkowych
    przeglodow lakieru w ASO co rok - sorry, gwarancja na perforacje
    wygasla" ;)

    WS