  • 1. Data: 2011-10-05 15:49:49
    Temat: Megrims - przestroga
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/pirat-rekordzista-je
    chal-samochodem-325-kmh,1,4871351,wiadomosc.html

    "Wykroczenie dowiedziono mężczyźnie dzięki nagraniom wideo na jego telefonie
    komórkowym, przeglądanym w ramach śledztwa w innej sprawie. Na nagraniu
    widać było m.in. licznik w samochodzie.

    21 kwietnia około godz. 3.30 rano pochodzący z Genewy mężczyzna osiągnął
    wspomnianą prędkość za kierownicą swego wozu Bentley Continental.

    Na przesłuchaniu usiłował się tłumaczyć, że samochód prowadził jego kolega,
    on zaś tylko nagrywał. Kilka okoliczności pozwoliło jednak dowieść, że sam
    był za kierownicą."

    Nie ma to jak samemu na siebie bata ukrecic :)

    --

    Picasso

  • 2. Data: 2011-10-05 18:08:21
    Temat: Re: Megrims - przestroga
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Pabl_o pisze:
> [...]
    > komórkowym, przeglądanym w ramach śledztwa w innej sprawie. Na nagraniu

    Nie bardzo pamiętam, ale policja chyba niegdyś nie chciała skorzystać z
    nagrania obywatela pokazującego radiowóz przekraczający prędkość. Coś w
    mediach się burzyło nieco. Nagranie z widocznym licznikiem nie było
    wystarczające...

> [...]
    > on zaś tylko nagrywał. Kilka okoliczności pozwoliło jednak dowieść, że sam

    A co to za problem. Chyba 500 zł mandatu go nie przestraszy...

    > Nie ma to jak samemu na siebie bata ukrecic :)

    A to swoją drogą :-)

    Seco

  • 3. Data: 2011-10-05 18:40:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:j6hvdq$j6m$1@inews.gazeta.pl...

    > A co to za problem. Chyba 500 zł mandatu go nie przestraszy...

    mandat jak mandat, ale ubezpieczalnia może mieć inne zamiary niż 500zł ;)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2011-10-05 19:24:37
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

> [...]
    > z nagrania obywatela pokazującego radiowóz przekraczający prędkość.
    > Coś w mediach się burzyło nieco. Nagranie z widocznym licznikiem nie

    Ale megrims nie jezdzi radiowozem. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2011-10-05 19:25:47
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-05 18:08, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
> [...]
    > nagrania obywatela pokazującego radiowóz przekraczający prędkość. Coś w
    > mediach się burzyło nieco. Nagranie z widocznym licznikiem nie było

    Ja znam przypadek, że skorzystała, a przy okazji ukarała kierowcę
    mandatem za przekroczenie prędkości.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 6. Data: 2011-10-05 19:47:58
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Grejon pisze:
    chal-samochodem-325-kmh,1,4871351,wiadomosc.html

    > Ja znam przypadek, że skorzystała, a przy okazji ukarała kierowcę
    > mandatem za przekroczenie prędkości.

    O tym też słyszałem, uroczo...

    Seco

  • 7. Data: 2011-10-05 21:14:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 05 Oct 2011 18:08:21 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):
> [...]
    > nagrania obywatela pokazującego radiowóz przekraczający prędkość. Coś w
    > mediach się burzyło nieco. Nagranie z widocznym licznikiem nie było

    Licznik zawyza, a przeciez jest w ogole niesprawdzony i mogl byc
    zmanipulowany :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-10-05 23:02:16
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-05 15:49, Pabl_o pisze:
    (ciach)

    Przecież Szwajcaria to kraj kapusiów i donosicieli. :D

    poza tym ja mam aktualnie 2 filmy na YT tylko i luz..

  • 9. Data: 2011-10-05 23:33:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 05 Oct 2011 23:02:16 +0200, megrims napisał(a):
    > W dniu 2011-10-05 15:49, Pabl_o pisze:
    > Przecież Szwajcaria to kraj kapusiów i donosicieli. :D
    > poza tym ja mam aktualnie 2 filmy na YT tylko i luz..

    A pamietasz subaru z Walbrzycha ?

    J.

  • 10. Data: 2011-10-05 23:37:46
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-05 23:33, J.F. pisze:

    > A pamietasz subaru z Walbrzycha ?
    >
    > J.

    :( nie..

    A teraz zrobiłem trasę z POZ do słupska przez Warszawę.
    Spalanie wyszło mi 6,9 l/100 km. Pacjent to Opel Astron
    Martin II 1.6 16V. Cool :D Nie wiedziałem, że auta mogą
    tak mało palić ;)