  • 11. Data: 2017-08-09 23:48:29
    Temat: Re: Mercedes się dopiero zastanawia...
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Ale dostrzegłeś że nie pyskuje w temacie pojazdu na który
    > mnie nie stać? Czy to za trudne dla oszołoma?

    Pyskujesz na pyskujących, na jedno wychodzi: nie pracujesz zatem i nie
    zarabiasz.

  • 12. Data: 2017-08-10 00:00:47
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > U religiantow najprawdopodobniej oddziela sie czesc mozgu ktora odpowiada
    > za religijnosc i nie ma ona polaczenia z reszta mozgu. Kazdy albo prawie
    > kazdy mial kontakt ze Swiadkami Jehowy. U nich widac to najbardziej.
    > Obiektem kultu religijnego nie musi byc tylko wyimaginowana istota
    > nadrzedna. Jestes przykladem ze moze to byc samochod elektryczny.

    Jak testujesz swój stan umysłu, aby upewnić się że nie jesteś oszołomem w
    jakiejś dziedzinie?

    Powiem Ci co ja robię: sprawdzam czy potrafię zauważyć braki, błędy i
    niedoróbki i jeśli potrafię, to potem sprawdzam czy przypadkiem nie
    bagatelizuję ich.

    Twoi religianci nie widzą żadnych wad swojej religii - są zakochani ślepą
    miłością.

    Jeśli obserwujesz mnie uważnie to zauważysz, że potrafię być krytyczny w
    stosunku do samochodów elektrycznych, nawet w stosunku do Tesli, która dziś
    robi najlepsze.

    A więc nie spełniam swojego kryterium i nie sądzę abym był "religiantem"
    :-)

  • 13. Data: 2017-08-10 00:34:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wariat tez nie widzi swojego wariactwa za to wszystkich dookola uwaza za wariatow.
    Czy tak bardzo roznisz sie od Swiadka Jehowy? I Ty i on nie pozwala powiedziec nic
    zlego na swoj obiek kultu. Dla SJ wyznajacy inne religie sie myla i sobie i innym
    szkodza. Ty uwazasz ze Mercedes sie myli i zostanie potepiony, myla sie rowniez ci co
    nie podzielaja Twojego jedynego slusznego zdania. Uwazam ze niewiele roznisz sie od
    przecietnego SJ.

  • 14. Data: 2017-08-10 00:42:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-09 o 23:48, Pszemol pisze:

    > Pyskujesz na pyskujących, na jedno wychodzi: nie pracujesz zatem i nie
    > zarabiasz.

    A po co w tych stanach siedzisz skoro nie pracujesz?
    Z daleka bezpiecznie pyskować w usenecie?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2017-08-10 01:52:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Aug 2017 20:23:41 +0200, "Ghost" <n...@d...pl> wrote:
    > Ta, powiedzial góró co twierdzi, ze "aborcja" dwuletniego dziecka
    > powinna
    > byc dozwolona.

    On tak na serio?

    --
    Marek

  • 16. Data: 2017-08-10 04:28:32
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > On tak na serio?

    Ghost jest chory psychicznie jeśli coś takiego się mu ubzdurało.

  • 17. Data: 2017-08-10 04:31:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Jeśli obserwujesz mnie uważnie to zauważysz, że potrafię być krytyczny w
    stosunku do samochodów elektrycznych, nawet w stosunku do Tesli, która dziś
    robi najlepsze.
    ---
    Ależ ... najlepsze jest Twizy :-)

  • 18. Data: 2017-08-10 13:50:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > i zostanie potepiony, myla sie rowniez ci co nie podzielaja Twojego
    > jedynego slusznego zdania. Uwazam ze niewiele roznisz sie od przecietnego

    A ty w koło macieju powtarzasz w kółko to samo...
    Jak jakiś świadek jehowy... któremu się mówi nie a on dalej swoje.

  • 19. Data: 2017-08-10 14:11:59
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 09.08.2017 o 20:23, Ghost pisze:

    > Ta, powiedzial góró co twierdzi, ze "aborcja" dwuletniego dziecka
    > powinna byc dozwolona.

    Ty to jesteś naprawdę poważnie chory.

    --
    Kaczin

  • 20. Data: 2017-08-10 15:47:15
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    >Ghost jest chory psychicznie jeśli coś takiego się mu ubzdurało.

    No wez, twoje slowa pamieta internet :-)