  • 21. Data: 2017-08-10 17:38:26
    Temat: Re: Mercedes się dopiero zastanawia...
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 sierpnia 2017 14:12:01 UTC+2 użytkownik Kaczin napisał:

    > Ty to jesteś naprawdę poważnie chory.

    Ghost to taki specyficzny typek.
    Jako jeden z nielicznych sam siebie do KF dodał;)

  • 22. Data: 2017-08-10 18:19:43
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Ghost to taki specyficzny typek.
    > Jako jeden z nielicznych sam siebie do KF dodał;)

    Miał siebie samego dość? W sumie nikogo to chyba nie dziwi...

  • 23. Data: 2017-08-10 19:42:18
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 10.08.2017 o 17:38, Kris pisze:

    > Ghost to taki specyficzny typek.
    > Jako jeden z nielicznych sam siebie do KF dodał;)

    I teraz nie czyta głupot, które sam wypisuje.
    W tym szaleństwie jest metoda!

    --
    Kaczin

  • 24. Data: 2017-08-10 22:16:46
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    >Ghost jest chory psychicznie jeśli coś takiego się mu ubzdurało.

    Gdy skrytykowałem pojeba Singera, a propos jego oceny wartości życia
    niemowlaka, pszemololo odpowiedzał mi:

    <cytat>
    Ale to Ty krytykujesz Singera, więc widać musisz wiedzieć
    co to znaczy wartość życia... powiedz nam, bo ja nie wiem.
    </cytat>

    Chodziło o cytat z Singera

    "the life of a newborn is of less value than the life of a pig, a dog, or a
    chimpanzee"

    Pomimo późniejszych usilnych nacisków pszemololo, nigdy, przenigdy nie
    stwierdził, ze Singer plecie bzudry. A raczej zaczął się wić jak pizda w
    occie.
    Dlaczego? Ano dlatego, że Singer to jego drugi góró, po Dawkinsie.

    Tyle w temacie chorób psychicznych.

  • 25. Data: 2017-08-11 00:09:52
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > U religiantow najprawdopodobniej oddziela sie czesc mozgu ktora
    > odpowiada za religijnosc i nie ma ona polaczenia z reszta mozgu.
    > Kazdy albo prawie kazdy mial kontakt ze Swiadkami Jehowy.
    > U nich widac to najbardziej.

    Postrzegasz różne grupy ludzi przez pryzmat 'ekstremistów'.
    Co jest o tyle zrozumiałe, że są oni najbardziej widoczni.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 26. Data: 2017-08-11 11:36:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pszemola mozna postrzegac w kwestii samochodu elektrycznego Tesla jako ekstremiste
    czy malo zaangazowanego?

  • 27. Data: 2017-08-11 22:58:29
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Pszemola mozna postrzegac w kwestii samochodu elektrycznego Tesla jako
    > ekstremiste czy malo zaangazowanego?

    Do Tesli jestem nastawiony umiarkowanie entuzjastycznie.

    Widzę w przyszłości sporo potencjalnych problemów z tym samochodem i mówię
    o nich przy każdej okazji. Mają one też dużo zalet i też o tym mówię.

  • 28. Data: 2017-08-20 15:08:35
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 8 sierpnia 2017 04:33:05 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > ..testuje dopiero zainteresowanie gdy inni już pełną parą produkują!
    >
    > https://twitter.com/MB_Retail/status/893064121951940
    609

    > Naprawdę Mercedes? Naprawdę trzeba pytać ludzi "w internetach"?
    > Nie wystarczy pół miliona rezerwacji Tesli na Model 3 aby wiedzieć że jest
    > duże zainteresowanie???
    >
    > Oj, czuję, że Mercedes skończy tak jak skończył Blackberry i Kodak...

    Słyszałem plotkę, że ten merc klasy A, który ileś lat temu nie przechodził testu
    łosia, był właśnie zaprojektowany z leżącymi nisko akumulatorami, ale w Stuttgarcie
    ulegli presji lobby paliwowego i zapomnieli zmienić punkt ciężkości.

  • 29. Data: 2017-09-03 12:30:16
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 9 Aug 2017 15:20:28 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Może poczytaj sobie odpowiedzi/ćwierki pod tym wpisem od Mercedesa -
    >entuzjazm do elektrycznych aut wyraźnie z nich ocieka.

    Entuzjazm dla Arrinery też jest. Co z tego, że przeważnie ze strony
    pryszczersów, co na to auto icj nie stać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 30. Data: 2017-09-03 14:46:58
    Od: p...@g...com

    Krążą opowieści o ofensywie Daimlera na polu e-aut ale może to tylko giełdowa
    podpucha. Pożyjemy zobaczymy