  • 11. Data: 2018-11-09 21:35:37
    Temat: Re: Mgla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 09 Nov 2018 15:53:05 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

    > Zgadza się jak najbardziej. Ja zauważam tylko, że ma się to nijak do
    > spalania wodoru. Ale my, zdaje się, o różnych rzeczach piszemy :)

    Spalanie wody to tylko u fantastow, tym niemniej wlewamy do cylindra
    np 1ml wody, ktora po podgrzaniu zamienia sie w 1 litr gazu. A to
    oznacza wysokie cisnienie.

    Przy tej samej dawce paliwa to jestem ciekaw jaki jest efekt - troche
    lepiej, czy troche gorzej, bo temperatura faktycznie mniejsza, to i
    cisnienie powietrza mniejsze ...

    Ale mozna tez podac wiecej paliwa ... a nie, nie mozna, bo tlenu
    zabraknie ...

    J.

  • 12. Data: 2018-11-10 10:57:51
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-11-09 o 09:18, miumiu pisze:
    > Tak mnie dzisiaj w drodze do pracy dopadla rozkmina... ;) Czy mgla daje
    > wiekszy opor aerodynamiczny?

    Powinna dawać, ale patrząc na nasze drogi i potem nagłówki w gazetach o
    karambolach nie daje.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2018-11-11 08:00:30
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Powinna dawać, ale patrząc na nasze drogi i potem nagłówki w gazetach o
    > karambolach nie daje.

    Bo mgla daje taki psychologiczny efekt, ze ma sie wrazenie, ze wolniej sie
    jedzie niz w rzeczywistosci, swiat wolniej sie zmienia. Pomijam tu efekt
    braku szarych komorek, wyprzedzania we wgle i zapie....lania komuś na
    zderzaku. I jeszcze najlepiej zima na oblodzonej drodze.

    Pzdr