  • 1. Data: 2018-11-09 09:39:23
    Temat: Instalacja rejestratora w nowym samochodzie
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Chciałbym zainstalować rejestrator (kamerę) w fabrycznie nowym samochodzie (Toyota).
    Jak to przeprowadzić aby nie stracić gwarancji i nie mieć później problemów?

    AdamK

  • 2. Data: 2018-11-09 09:56:15
    Temat: Re: Instalacja rejestratora w nowym samochodzie
    Od: "Grabek" <r...@g...pl>

    Ja montowałem w nowej Avensis w ASO przy okazji pierwszej wymiany oleju.
    Poprosiłem, aby jakoś estetycznie przeciągneli mi kabel zasilający kamerę
    spod lusterka do gniazda zasilania w schowku i podałem ile tego kabla ma
    wystawać. Nie robili żadnych problemów. Nic mi się teraz nie plącze w
    środku.

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 3. Data: 2018-11-09 20:58:32
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 09.11.2018 o 09:56, Grabek pisze:
    > Ja montowa?em w nowej Avensis w ASO przy okazji pierwszej wymiany oleju.
    > Poprosi?em, aby jako? estetycznie przeci?gneli mi kabel zasilaj?cy kamer?
    > spod lusterka do gniazda zasilania w schowku i poda?em ile tego kabla ma
    > wystawa?. Nie robili ?adnych problem?w. Nic mi si? teraz nie pl?cze w
    > ?rodku.

    Ja montowałem po pierwszym sezonie, przy wymianie opon na zimowe.
    Poprosiłem, aby ujęcia przy zjazdach ze szczytu były takie
    dynamiczniejsze, z pazurem. Nie robili żadnych problemów. Filmy do
    dzisiaj rewelacja!
    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2018-11-11 15:53:48

    W dniu 2018-11-09 o 09:39, Adam Klobukowski pisze:
> [...]
    (Toyota). Jak to przeprowadzić aby nie stracić gwarancji i nie mieć później

    Z całym szacunkiem ale co jest trudnego w poprowadzeniu takiego kabla?
    Jakiś strach przed odkręceniem śrubki i utratą gwarancji?
    Łamią się zatrzaski po pierwszej próbie zdjęcia?
    To cienki kabel. Może wystarczy szczelina?

    O co tyle szumu? Ile taka usługa? ;-)