  • 51. Data: 2011-06-26 23:36:03
    Temat: Re: Mia? byae weekend bez ofiar
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2011 23:22, to pisze:

    > Ale ginie zaraz za, kiedy trzeba nadgonić.

    No to już trzeba być debilem żeby tak przeginać dla oszczędzenia czasu.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 52. Data: 2011-06-26 23:37:30
    Temat: Re: Miał być weekend bez ofiar
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > No to już trzeba być debilem żeby tak przeginać dla oszczędzenia czasu.

    Jak? Nikt celowo wypadku nie powoduje.

  • 53. Data: 2011-06-26 23:43:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2011 23:37, to pisze:

    > Jak? Nikt celowo wypadku nie powoduje.

    Szczególnie taki co leci po kiepskiej drodze czy w mieście 250
    motocyklem, albo taki co nadgania 150+ samochodem po deszczu i najlepiej
    nocą. No przecież nie chcieli, tak samo wyszło.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 54. Data: 2011-06-27 03:29:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Jeszcze 3 posty i będzie 15km/h :)
    > Nie wiem gdzie jeździsz ale tu gdzie ja jeżdżę, jeździ się zdecydowanie
    > szybciej niż 40 w deszczu.

    Nie mów, ze nigdy nie spotkała Cię sytuacja, że spadł deszcz i banda
    osłów snuła się 30-40 km/h. Że o śniegu przez litość nie wspomnę.

  • 55. Data: 2011-06-27 09:26:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-26, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Szczególnie taki co leci po kiepskiej drodze czy w mieście 250
    > motocyklem

    Zapomniales dodac, ze slalomem pomiedzy samochodami. Chlopie ochlon.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 56. Data: 2011-06-27 09:29:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-06-2011 09:26, AZ pisze:

    > Zapomniales dodac, ze slalomem pomiedzy samochodami. Chlopie ochlon.

    Nie da się?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 57. Data: 2011-06-27 09:36:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-06-2011 03:29, to pisze:

    > Nie mów, ze nigdy nie spotkała Cię sytuacja, że spadł deszcz i banda
    > osłów snuła się 30-40 km/h. Że o śniegu przez litość nie wspomnę.

    Na deszczu owszem, jeżdżą wolniej ale nie aż tak żebym się turlał 30 :)
    Pierwszy śnieg to już tradycja niemal - trzeba się przyzwyczaić.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 58. Data: 2011-06-27 09:57:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-27 10:00, Krzysiek pisze:

    > a potem jeszcze opierdalają na p.m.s. że ktoś jechał 63/70...

    10/10 ;)

  • 59. Data: 2011-06-27 10:00:26
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

  • 60. Data: 2011-06-27 10:14:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-26 12:44, J.F. pisze:
    (...)
    > Juz mniej niz 4000. Dalo sie poprawic o 20%.
    > Co daje 11 dziennie, 28 przez trzy dni to ponizej normy.

    Poprawili w niedzielę - bilans 4 dni:
    525 wypadków, 71 ofiar śmiertelnych, 650 osób rannych.

    Oczywiście nałapali całe 2794 nietrzeźwych, tylko nijak tego nie można
    porównać z ich wpływem na bezpieczeństwo

    > Nawiasem mowiac to w piatek przejechalem 2*200km osemka - luzno bylo,
    > jechalo sie szybko, bezpiecznie jak zwykle, i widzialem tylko jedna
    > suszarke.

    Kluczowa była niedziela - dzień powrotów.