  • 1. Data: 2011-06-26 12:13:24
    Temat: Miał być weekend bez ofiar
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://www.tvn24.pl/-1,1708248,0,1,tej-nocy-zginelo-
    co-najmniej-11-osob,wiadomosc.html

    "28 zabitych i 368 rannych w 293 wypadkach oraz 1703 zatrzymanych
    nietrzeźwych kierowców - to tragiczny bilans długiego weekendu na
    polskich drogach licząc od czwartkowego poranka. Tylko minionej nocy
    doszło do dwóch wypadków, w których zginęło aż 11 osób, a kolejnych
    sześć zostało rannych. Końcówka tego tygodnia - pierwsza w wakacje -
    miała być "Weekendem bez ofiar"."

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-06-26 12:23:10
    Temat: Re: Miał być weekend bez ofiar
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-06-26 12:13, DoQ pisze:
> [...]
    > doszło do dwóch wypadków, w których zginęło aż 11 osób, a kolejnych
    > sześć zostało rannych. Końcówka tego tygodnia - pierwsza w wakacje -

    to są statystyki dla głupich lemingów.

    Rocznie na drogach ginie mniej niż 5000 ludzi. Naprawa systemu o 10% (a
    10% to znaczące zmniejszenie) da oszczędność na ludziach w ilości 500
    zmarłych w rok.

    Gdyby tak samo jak do ścigania tych wszystkich "pijanych" 0,2-0,5
    promila przyłożyć się do diagnozowania, zapobiegania i leczenia chorób
    serca i też dałoby to 10% "oszczędność" to bylibyśmy do przodu o jakieś
    11 tys ludzi

    Nie dodaje już do tego diagnozowania raka piersi (11 tys zgonów rocznie
    podobno), raka prostaty czy innych.

    Icek

  • 3. Data: 2011-06-26 12:29:59
    Od: "Salem" <S...@w...pl>

    > serca i też dałoby to 10% "oszczędność" to bylibyśmy do przodu o jakieś 11
    > tys ludzi

    a po co? ludzi jest itak za dużo. Każdy zgodn to lepiej dla Planety...

    Gosia

  • 4. Data: 2011-06-26 12:44:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011 12:23:10 +0200, Icek wrote:
    co-najmniej-11-osob,wiadomosc.html

    >to są statystyki dla głupich lemingów.
    >Rocznie na drogach ginie mniej niż 5000 ludzi. Naprawa systemu o 10% (a

    Juz mniej niz 4000. Dalo sie poprawic o 20%.
    Co daje 11 dziennie, 28 przez trzy dni to ponizej normy.

    Nawiasem mowiac to w piatek przejechalem 2*200km osemka - luzno bylo,
    jechalo sie szybko, bezpiecznie jak zwykle, i widzialem tylko jedna
    suszarke.

> [...]
    >11 tys ludzi
    >Nie dodaje już do tego diagnozowania raka piersi (11 tys zgonów rocznie

    Ale kto ich potem bedzie leczyl i emerytury placil przez 30 lat ?
    Bardziej sie oplaca dopuscic reklamy papierosow :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-06-26 12:47:46
    Od: z <z...@g...pl>

    Icek pisze:

    > Nie dodaje już do tego diagnozowania raka piersi (11 tys zgonów rocznie
    > podobno), raka prostaty czy innych.

    20 tys ludzi ginie rocznie na raka nie z powodu braku kasy tylko z
    powodu złego wydawania tej kasy.
    Zamiast na profilaktykę wydaje się na trudne operacje beznadziejnych
    przypadków.
    Państwo nie umie wydawać naszych podatków!!!
    A lemingi teraz mają się czuć winne bo przez weekend takie były
    niegrzeczne. Nie wiem czy śmiać się czy płakać.

  • 6. Data: 2011-06-26 13:16:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Sunday, June 26, 2011, 12:13:24 PM, you wrote:

> [...]
    > polskich drogach licząc od czwartkowego poranka. Tylko minionej nocy
    > doszło do dwóch wypadków, w których zginęło aż 11 osób, a kolejnych

    Dwie czołówki, 11 ofiar :(

    > sześć zostało rannych. Końcówka tego tygodnia - pierwsza w wakacje -
    > miała być "Weekendem bez ofiar"."

    A weekend się jeszcze nie skończył :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-06-26 13:17:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2011 12:44, J.F. pisze:

    > Ale kto ich potem bedzie leczyl i emerytury placil przez 30 lat ?
    > Bardziej sie oplaca dopuscic reklamy papierosow :-)

    Tradycyjnie akcje społeczne nie mają wpływu na rzeczywistość...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2011-06-26 13:23:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Dwie czołówki, 11 ofiar :(

    Nie ma się co dziwić.
    Wystarczy poczytać PMS - 95% ogrania jazdę w sposób doskonały
    (generalnie lepszy od innych), a po 12h jazdy nie czuje zmęczenia.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2011-06-26 13:56:43
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-06-26 13:23, DoQ pisze:
    > Nie ma się co dziwić.
    > Wystarczy poczytać PMS - 95% ogrania jazdę w sposób doskonały
    > (generalnie lepszy od innych), a po 12h jazdy nie czuje zmęczenia.
    > Paweł

    Trudno Ci nie przyznać racji.

  • 10. Data: 2011-06-26 14:18:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Nie ma się co dziwić.
    > Wystarczy poczytać PMS - 95% ogrania jazdę w sposób doskonały
    > (generalnie lepszy od innych), a po 12h jazdy nie czuje zmęczenia.

    To nie tylko PMS.
    Była w jakimś portalu ankieta, której to niestety nie potrafię już odnaleźć.

    Coś ponad 90% uważa że jeździ lepiej niż inni, a AFAIR 80% ocenia
    umiejętności innych jako słabe.