  • 11. Data: 2018-01-24 00:03:53
    Temat: Re: Michelin CrossClimate - do dupy...
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 23 Jan 2018 23:39:02 +0100, Kaczin <j...@p...interia.pl>
    wrote:

    >Z tego co napisałeś, a potem wyciąłeś.
    >Przypomnę, bo znowu czegoś nie ogarniesz:

    I gdzie tam jest napisane, że kupiłem?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 12. Data: 2018-01-24 08:48:37
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-01-23 o 22:37, r...@k...pl pisze:

    > Crossclimate to opona letnia nadająca się do jazdy po śniegu.
    >
    > Ja kupiłem Vredestein Quatrac -- jestem bardziej niż zadowolony.

    A ile na nich przejechałeś?
    Jeżdżę drugą zimę na Kleber Quadraxer (mają ok. 20tyś przejechane) i w
    zasadzie ostatnio dopiero pierwszy raz miałem okazję pojeździć na
    świeżej cienkiej warstwie śniegu. Ślisko, przy szybszym wciśnięciu gazu
    zrywa przyczepność, a z hamowaniem też kiepsko.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2018-01-24 10:12:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Jan 2018 22:51:45 +0100, w
    <u...@4...com>, j...@i...pl napisał(-a):

    > Raczej nie nadająca się ;)

    Producent przecież by nie kłamał ;)

  • 14. Data: 2018-01-24 10:16:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 24 Jan 2018 08:48:37 +0100, w <5a683a5d$0$587$65785112@news.neostrada.pl>,
    Miroo <b...@b...brak.i.juz> napisał(-a):

    > A ile na nich przejechałeś?

    Ok. 15 tys. km.

> [...]
    > świeżej cienkiej warstwie śniegu. Ślisko, przy szybszym wciśnięciu gazu
    > zrywa przyczepność, a z hamowaniem też kiepsko.

    http://www.motofakty.pl/artykul/adac-wykonalo-zimowy
    -test-opon-calorocznych-co-wykazal-2str.html
    (Im mniej punktów, tym lepiej)

  • 15. Data: 2018-01-24 11:39:45
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-24 o 10:12, r...@k...pl pisze:

    > Producent przecież by nie kłamał ;)

    Prawdopodobnie nie była za bardzo udana, bo producent wprowadził nowy
    model CrossClimate+.

    http://podrogach.pl/test-opon-calorocznych-autobild-
    2017-rozmiarze-20555-r16/

    T.

  • 16. Data: 2018-01-24 12:54:36
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-01-24 11:39, T. wrote:

    > Prawdopodobnie nie była za bardzo udana, bo producent wprowadził nowy
    > model CrossClimate+.

    Albo ten plus oznacza ze to opona na zime, ale tylko przy dodatnich
    temperaturach ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2018-01-24 12:57:01
    Od: p...@g...com

    --Prawdopodobnie nie była za bardzo udana, bo producent wprowadził nowy model
    CrossClimate+.

    to bledne stopniowanie :-) CC byla znakomita, CC+ jeszcze lapsza a CC++ bedzie
    najlepsza oczywiscie do momentu gdy nie pojawi sie CC+++

    So erreicht die Modellneuheit sogar eine höhere Laufleistung als der MICHELIN Energy
    Saver+, der als Referenz auf dem Sommerreifenmarkt gilt.

    jesli chodzi o przebieg bije nawet ES (tez Michelina)

    Im direkten Vergleich zu den Wettbewerbern der Premium-Ganzjahresreifen liegt die
    Laufleistung des CrossClimate + um 25 Prozent höher4

    a konkurencje kasuje o cale 25% czyli bedzie pan zadowolony

    zakladajac przebieg calkowity 70 tkm trzeba pamietac zeby konczyc taka opone w lecie
    bo okolo 4mm bieznika to granica skutecznosci dla opony zimowej

    Abfahrgrenze: MICHELIN CrossClimate + (71.234 km = 100 Prozent),

  • 18. Data: 2018-01-24 13:02:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-01-24 10:16, r...@k...pl wrote:

    > http://www.motofakty.pl/artykul/adac-wykonalo-zimowy
    -test-opon-calorocznych-co-wykazal-2str.html
    > (Im mniej punktów, tym lepiej)

    Musze pochwalic Good Year Vector 4Seasons - uzywane w dwoch autach, 4x4
    i FWD i w obu sobie bardzo przyzwoicie radza na sniegu, takze kopnym
    i jazda jest wystarczajaco pewna.

    W lecie, na suchym/mokrym - bez uwag. Zima w porownaniu z dedykowanymi
    zimowkami uzywanymi wczesniej, nie widze szczegolnych ustepstw. Uzywane
    oczywiscie nie w rejonie gorskim, tylko glownie na rowninie i w rejonie
    zurbanizowanym.

    --

    memento lorem ipsum

  • 19. Data: 2018-01-24 13:11:00
    Od: p...@g...com

    nie ma wyjscia trzeba je kupic takie sa wspaniale

    plakietka C/B czyli tak samo jak GOODYEAR EFFICIENTGRIP FP (235/45/17)
    ale sa o 2 dB cichsze 68 vs 70

    po prostu cud :-)

  • 20. Data: 2018-01-24 13:37:15
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-24 o 12:57, p...@g...com pisze:
    > Im direkten Vergleich zu den Wettbewerbern der Premium-Ganzjahresreifen liegt die
    Laufleistung des CrossClimate + um 25 Prozent höher4

    Jak wykończę swoje obecne opony to coś w tym stylu zakupię - zim
    ostatnio nie ma, w góry nie jeżdżę... Głównie po mieście. Uniknę
    przekładek, kłopotu z przechowywaniem i kosztów.
    Ale zanim to nastąpi może coś się jeszcze pojawi na rynku.
    T.