  • 11. Data: 2019-02-06 13:33:40
    Temat: Re: Miękka uszczelka
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 lutego 2019 17:51:14 UTC+9 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    closed cell i nie będzie przeciekać.
    > Dzięki! Znowu się czegoś dowiedziałem od Ciebie.
    > Uszczelka closed cell na próbę zamówiona, zobaczymy, jak się sprawdzi.

    Temat jest trochę bardzij złożony. Ja tu widzę dwie możliwe przyczyny przecieku: na
    styku uszczelki z przylgą, i/lub przez materiał uszczelki. O ile to drugie rozwiążesz
    gąbką closed cell, o tyle tego pierwszego nie. Tam jest potrzebny styk na całej
    powierzchni, znaczy uszczelka musi mieć to co Robert nazwał 'skórką'. Jeśli to jest
    sznur ekstrudowany to będzie dobry, ale jeśli to jest krojone z maty, to skórki nie
    będzie. Taką skórkę możesz oczywiście nanieść z tubki rozmazać palcem własnoręcznie.
    Zobaczysz co dostaniesz i jak to będzie działać, to się będziesz martwił.