  • 1. Data: 2016-11-22 21:06:26
    Temat: MiniPC w praktyce
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    Cześć,

    Czy są może na grupie użytkownicy miniPC? Chciałbym się dowiedzieć jak
    wygląda w praktyce na dzień dzisiejszy korzystanie z takiego urządzenia.
    Mam na myśli np. czy się nie muli, nie przegrzewa przy prostych rzeczach
    typu oglądanie filmu.
    Wiadomo że tego typu urządzenia mogą być wyposażone w różne procesory i
    oferować różną wydajność. Pytanie czy np. takie urządzenie:

    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/gigabyte-brix-gb
    -bace-3160-maly-komputer-do-biura.html

    ma szansę nie doprowadzać użytkownika do szewskiej pasji?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2016-11-22 21:12:55
    Temat: Re: MiniPC w praktyce
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2016-11-22 o 21:06, Piotr Rezmer pisze:
    > Cześć,
    >
    > Czy są może na grupie użytkownicy miniPC?

    Dodam jeszcze że urządzenie miałoby zastąpić blaszaka z amd x2 (chyba
    4600) z Gforce 8600 GT, HDD 250 GB i Windows Vista.

    Komputer dla kobiety.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2016-11-23 07:52:18
    Od: Yakhub <a...@t...te>

    Dnia Tue, 22 Nov 2016 21:12:55 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Dodam jeszcze że urządzenie miałoby zastąpić blaszaka z amd x2 (chyba
    > 4600) z Gforce 8600 GT, HDD 250 GB i Windows Vista.
    >
    > Komputer dla kobiety.

    Wrzuć tam dysk SSD i bendziepanzadowolony.

    Jakieś 2-3 lata temu kupiłem rodzicom Asus VivoPC VM42, i wymieniłem dysk.
    Do skajpa i przeglądania internetów wystarcza, szybko się włącza, wszystko
    działa. Rodzicom wystarcza.

    Przegrzewania nie zaobserwowałem, jutub działa płynnie. Na tym komputerku
    chyba nigdy nie było uruchomione nic oprócz przeglądarki i programu
    pocztowego.

    Ten Gigabyte wydaje mi się drogi - 500pln, bez dysku, bez RAMu i bez OS.

    Interesujące wydaje mi się to:
    https://www.morele.net/komputer-hewlett-packard-260-
    mini-intel-2957u-2gb-32gb-ssd-intel-hd-win-k8l27ea-7
    34656/

    --
    Yakhub

  • 4. Data: 2016-11-23 09:23:01
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "Yakhub" napisał w wiadomości grup
    .net...
    > Interesujące wydaje mi się to:
    > https://www.morele.net/komputer-hewlett-packard-260-
    mini-intel-2957u-2gb-32gb-ssd-intel-hd-win-k8l27ea-7
    34656/

    Bardzo ciekawy i dobra cena. Gdyby miał HDMI i WiFi byłby fajną przystawką
    do TV.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 5. Data: 2016-11-23 11:39:39
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2016-11-23 o 07:52, Yakhub pisze:

    > Interesujące wydaje mi się to:
    > https://www.morele.net/komputer-hewlett-packard-260-
    mini-intel-2957u-2gb-32gb-ssd-intel-hd-win-k8l27ea-7
    34656/

    Cena rzeczywiście bardzo dobra, zawiera Win 8.1. Tyle że faktycznie, jak
    mogli zapomnieć dać DVI lub HDMI.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2016-11-23 12:26:09
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2016-11-22 o 21:06, Piotr Rezmer pisze:
    > Cześć,
    >
    > Czy są może na grupie użytkownicy miniPC?

    Znalazłem jeszcze coś takiego:

    http://allegro.pl/onda-m2-mini-komputer-pc-intel-4x2
    -42ghz-4gb-128gb-i6614812242.html

    Dziwny producent Onda. Ale cena dobra przy tych parametrach.

    Znacie tego producenta?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2016-11-23 12:42:34
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-11-23 o 11:39, Piotr Rezmer pisze:
    > Cena rzeczywiście bardzo dobra, zawiera Win 8.1. Tyle że faktycznie, jak
    > mogli zapomnieć dać DVI lub HDMI.
    Jest DP. Przejściówka DP->HDMI to niecałe $2 razem z przesyłką z Chin :-)

    Maciek

  • 8. Data: 2016-11-23 15:52:30
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 23.11.2016 o 12:26, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    -42ghz-4gb-128gb-i6614812242.html

    > Dziwny producent Onda. Ale cena dobra przy tych parametrach.

    wpisz sobie w google, passmark+nazwa procesora. Passmark ma bogatą bazę
    testowanych procesorów. o ile nowy procesor nie będzie w testach dwa
    razy szybszy, w normalnym życiu nie odczujesz różnicy. Postęp postępem,
    ale procesor aby liczyć zużywa energię. stąd i5 w laptopie najczęściej
    jest o wiele wolniejszy niż i5 w desktopie. Twój stary procek zjadał 110
    wat nowy 10wat. nie zapala Ci się czerwone światełko? Obawiam się że to
    maleństwo nie bardzo będzie się nadawało do komfortowej pracy. może
    rozejrzyj się za laptopem? Albo laptopem z rozbitym ekranem?

    ToMasz

    PS w Twoim przypadku naprawdę lepiej będzie kupić ssd, może nowszy
    procesor, w kazdym razie słowo mini w nazwie, zmusi Cię do zapłacenia
    dwukrotnie wyższego rachunku

  • 9. Data: 2016-11-23 16:11:17
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 22/11/2016 08:06, Piotr Rezmer wrote:
    > ma szansę nie doprowadzać użytkownika do szewskiej pasji?

    Za takie pieniadze to musi byc kompletne dno.
    Nie lepiej kupic jakiegos smartfona?

    Pozdtawiam

  • 10. Data: 2016-11-23 18:52:21
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2016-11-23 o 16:11, 2late pisze:

    > Nie lepiej kupic jakiegos smartfona?

    I podłączyć do niego hub usb (mysz+klawiatura) + hdmi? Próbowałeś
    takiego rozwiązania? Obawiam się, że mogą być problemy by pociągnęło to
    wyświetlanie full HD.

    --
    pozdrawiam
    Piotr