  • 31. Data: 2016-11-27 10:01:44
    Temat: Re: MiniPC w praktyce
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-27 08:29, ToMasz wrote:
    > ale dlatego że grafika/procesor ma za słabą wydajność, czy dlatego że
    > "patyk" ma win10, ale inny niż PC na AMD/i7

    Dlatego że procesor w patyku jest zabawkowy pod względem wydajnosci a
    wiekszośc multimediów obsługiwana jest przez specjalizowane układy SoC
    (jak dekodowanie H.26x).

  • 32. Data: 2016-11-28 17:55:25
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2016-11-23 o 12:42, Maciek pisze:
    > Jest DP. Przejściówka DP->HDMI to niecałe $2 razem z przesyłką z Chin :-)

    No i stanęło właśnie na tym rozwiązaniu. Dam Wam znać jakie są moje
    wrażenia.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 33. Data: 2016-11-28 18:11:34
    Od: Gil <g...@g...pl>

    Polecam taki zestaw. Nie jest mini. Ale bierze mini prądu a o to chyba
    chodzi.
    Obudowę można gdzieś upchnąć, choc można kupic za 130 obudowe mini PC.
    Płyta głowna za 140 zł.
    https://www.morele.net/plyta-glowna-asrock-am1b-itx-
    socket-am1-fs1b-pcx-
    vga-dzw-glan-sata3-uab3-ddr3-mini-itx-am1b-itx-63566
    6/

    Procesor:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/1/comp/9795534

    Za 185 zł.

    Pamięć to DDR 3. To nie podałem bo jakąs kostkę ktos zapewne ma albo za
    grosze kupi.
    Zalety tego komputera, to takie, że da się wykorzystać stara obudowę,
    stary zasilacz, stara pamięć i dysk sata albo kupiony za grosze
    polisingowy w AMSO.

    Całość jest bardzo wydajna. Filmy super chodzą, nawet gry.
    A zuzywany prąd bez ekranu to zwykle 20-25W.

  • 34. Data: 2016-11-29 21:38:50
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Daj znać, może też bym się skusił na Win 8.1 z opcją na 10 w cenie tego zestawu.
    DP w monitorze mam, luźny choć głośny 2,5'' HDD (no szkoda, że nie SSD) też.
    Ile by kosztowała rozbudowa pamięci operacyjnej z zestawowych 2 GB do jakiejś
    sensownej wielkości (8 GB ?)
    Masz konkretny namiar na kabelek do 2,5'' HDD?

    -----

  • 35. Data: 2016-12-27 14:54:57
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2016-11-29 o 21:38, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    sensownej wielkości (8 GB ?)
    > Masz konkretny namiar na kabelek do 2,5'' HDD?

    Właśnie założyłem nowy wątek "MiniPC w praktyce [reloaded]". W razie
    czego pytaj, chętnie odpowiem.

    --
    pozdrawiam
    Piotr