  • 11. Data: 2016-11-23 19:38:56
    Temat: Re: MiniPC w praktyce
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 23/11/2016 05:52, Piotr Rezmer wrote:

    > I podłączyć do niego hub usb (mysz+klawiatura) + hdmi? Próbowałeś takiego
    > rozwiązania? Obawiam się, że mogą być problemy by pociągnęło to
    > wyświetlanie full HD.

    Jesli to bedzie smartfon za 500PLN, to pewnie tak. ;)
    Kupilem wczoraj chromecast i juz problem monitora/ hdmi mam z glowy.

  • 12. Data: 2016-11-23 20:39:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-23 16:11, 2late wrote:
    > Nie lepiej kupic jakiegos smartfona?

    Prędzej androidboxa. Bedzie miał lepszy procesor w tej samej cenie co
    smartfon. I normalne dziury.

  • 13. Data: 2016-11-23 21:01:53
    Od: atm <...@v...pl>

    On 23.11.2016 18:52, Piotr Rezmer wrote:

    > I podłączyć do niego hub usb (mysz+klawiatura) + hdmi? Próbowałeś
    > takiego rozwiązania? Obawiam się, że mogą być problemy by pociągnęło to
    > wyświetlanie full HD.

    To byly czasy ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=SmwE_U3NtOM

  • 14. Data: 2016-11-24 02:00:12
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Znalazłem jeszcze coś takiego:
    > http://allegro.pl/onda-m2-mini-komputer-pc-intel-4x2
    -42ghz-4gb-128gb-i6614812242.html

    To posrednictwo, czyli pewnie mozna wpasc w VAT a wtedy cena wzrosnie do ok.
    950zl a to juz drogo.

  • 15. Data: 2016-11-24 09:33:49
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 23.11.2016 o 21:01, atm pisze:

    > To byly czasy ;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=SmwE_U3NtOM
    ja takie coś zrobiłem, ale nie byłem zadowolony. tzn działało, (teraz
    dostanę kopa w dupe od Sebastiana) ale tablet był za 200zł i działało
    marnie. druga sprawa, to fakt, ze ja chciałem osiągnąć konkretne
    funkcjonalności.... których nie umiałem znaleźć na androida. Tak więc
    najpierw do plecków TV przykręciłem płytę główną z PC (bez obudowy) i
    działało to trochę czasu, a potem kupiłem laptopa z rozbitym ekranem. Za
    laptopa dałem 6 dych, a baterie ( była dobra ale mnie niepotrzebna)
    sprzedałem za 5 dych. I do znudzenia będę pisał. nowy Mikro PC będzie
    najdroższym rozwiązaniem. Używany laptop, pc będzie dużo dużo tańszy.
    Jak Ci pasuje android, to też by mógł być, ale jak dlamnie to taki który
    ma ponad 5 tyś punktów w antutu i może działać z tv na zasilaczu

    ToMasz

  • 16. Data: 2016-11-24 11:24:51
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2016-11-24 o 09:33, ToMasz pisze:

> [...]
    > Jak Ci pasuje android, to też by mógł być, ale jak dlamnie to taki który
    > ma ponad 5 tyś punktów w antutu i może działać z tv na zasilaczu

    Tyle że kwestia jest taka, że chciałbym się pozbyć również szumiącego
    pudła stojącego pod biurkiem. Z kolei zaśmiecanie biurka laptopem który
    zawsze będzie zamknięty (bo wykorzystywana będzie zewnętrzna klawiatura,
    mysz, monitor) też jest jakieś nienaturalne.

    Jeśli chodzi o OS to tutaj jestem otwarty. Licencja na Windows kosztuje
    chyba z 400-500 zł i zastanawiam się właśnie nad alternatywami, typu
    Linux, Android, Chrome OS. Na razie mam bardzo negatywne odczucia
    podczas korzystania z przeglądarki www na androidzie w moim smart TV,
    praktycznie jest to bezużyteczna aplikacja. Może to kwestia tego że nie
    mam tam myszy i próbuję nawigować pilotem.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2016-11-24 11:33:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-24 o 11:24, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    > praktycznie jest to bezużyteczna aplikacja. Może to kwestia tego że nie
    > mam tam myszy i próbuję nawigować pilotem.

    Może najnowsza malinka (Raspberry Pi) spełni twoje oczekiwania.
    Trzysta złotych powinno wystarczyć na komputerek, kartę pamięci,
    zasilacz i kabelek HDMI.
    http://malinowepi.pl/post/140634790133/raspberry-pi-
    3-b-pierwsze-wra%C5%BCenia-tydzie%C5%84

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2016-11-24 11:49:50
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2016-11-24 o 11:33, RadoslawF pisze:

    > Może najnowsza malinka (Raspberry Pi) spełni twoje oczekiwania.
    > Trzysta złotych powinno wystarczyć na komputerek, kartę pamięci,
> [...]

    Obejrzałem sobie https://www.youtube.com/watch?v=2y_yLW9Y7KU

    Przeglądanie internetu wygląda sensownie. Gorzej jest ze odtwarzaniem video.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2016-11-24 11:58:16
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2016 11:33:35 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Może najnowsza malinka (Raspberry Pi) spełni twoje oczekiwania.
    > Trzysta złotych powinno wystarczyć na komputerek, kartę pamięci,
> [...]

    Malina niestety nie wyrabia się z filmami FHD. Chińskie pomysły
    wydajniejsze i tańsze. Mam od roku Banana pi 2 i sprawuje się nieźle. Teraz
    czekam na dostawę Orange pi plus. Sporo mocniejszy procesor a cena niższa.

  • 20. Data: 2016-11-24 12:32:38
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > pudła stojącego pod biurkiem. Z kolei zaśmiecanie biurka laptopem który
    > zawsze będzie zamknięty (bo wykorzystywana będzie zewnętrzna klawiatura,
    > mysz, monitor) też jest jakieś nienaturalne.
    pod biurkiem, obok, w każdym razie może być niewidoczny. Sam mikro PC,
    albo telefon z androidem z wystającymi kablami też ozdobą nie jest, więc
    wykombinuj sobie jakieś zasłonięte miejsce. jak masz monitor duży - moze
    być za monotorem. ja tak miałem, ale z telewizorem, któremu dorobiłem w
    ten sposób "smart"
    ToMasz