    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 9 Jan 2018 13:37:44 +0100

    Na fali ostatniej dyskusji o elektrykach wspomniałem o możliwości zakupu
    Mitsubishi i-MiEV. Wziałem przed chwilą do testów od kumpla z MMC.

    http://barway.pl/imiev.jpg

    Tandeta straszna, póki jeszcze jedzie po prostym jest cisza, ale jak
    wpadnie w moje leśne dziury to... zawieszenie ostro wali. W sumie nie ma
    się co dziwić, to pewnie segment A, albo i niżej. :P

    Jeśli chodzi o samą jazdę, toczy się to fajnie, nawet ma całkiem niezłego
    kopa. Do 60 zostawia większość na światłach, do 80 jest względnie cicho,
    powyżej już ostro szumi. Niemniej jednak przyśpieszenie bez hałasu z
    silnika bajka. :D Auto jest oklejone że 100% elektryk, więc oczywiście co
    chwile ktoś zwalniał i się lampił. :P Auto ma naleciane 84 tys. km i ma 6
    lat. W obecnych warunkach przejechałem 20km i zjadło mi 1/3 baterii więc
    coś czuję że daleko tym nie zajadę. :D Inna sprawa że grzałem cały czas i w
    ramach zabawy nie oszczędzałem "gazu". Jakby ktoś miał jakieś pytania
    konkretne, albo chciał się w Wawie przekulać, to pytać/krzyczeć, bo w
    piątek oddaję. ;P

    Przy okazji przejechałem się nowym Mitsu Cross Eclipse z silnikiem 1.5
    Turbo benzyna ze skrzynią CVT. Całkiem ładnie to auto jest zrobione, ładnie
    zestylizowane w środku, z bajerów ma np. HUD przed szybą. Silnik ładnie
    pracuje (czy cicho to można polemizować, z pewnością auto jest wyciszone
    lepiej niż moja Mazda6) i fajnie ciągnie. Skrzynia bezstopniowa z którą nie
    miałem miłych doświadczeń, ale tutaj nie było to jakoś mocno uciążliwe,
    jakoś inaczej ta "skrzynia" pracowała niż w innych modelach. Może to
    kwestia tego silnika z turbawką?

    --
    Pozdor
    Myjk