  • 91. Data: 2010-08-21 17:02:50
    Temat: Re: Mnoznik czestotliwosci
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 Aug 2010 09:19:43 -0500, Pszemol wrote:
> [...]
    4.pdf

    >Co miałem sobie przypominać?
    >Wyszukałem w Googlach pod hasłem CARB i magnetizer.

    Bo ja to juz kiedys podawalem, jak byla mowa o magnetyzerach.

    >A więc nie jest prawdą jakoby nie można było w USA magnetyzera założyć.
    >Czemu propagujesz nieprawdę?

    Chyba nie wyczytales - sekcja 27156 Vehicle Code zabrania [w
    Kaliforni]. Czego dokladnie zabrania to sie trzeba doczytac, ale
    najwyrazniej zabrania nawet zblizyc magnetyzer [zewnetrzny] do
    przewodu paliwowego :-)

    Producent magnetyzera moze wystapic o stosowne zezwolenie, i jesli
    CARB stwierdzi ze magnetyzer nic nie daje, to pozwoli go sprzedawac i
    instalowac. Ten jeden typ, z ktorym wystapiono.

    Czyli mniej wiecej jak w Polsce - bedzie odpowiednia homologacja i
    dopuszczenie - bedzie mozna zalozyc. Tyle ze akurat magnetyzerow sie u
    nas nikt nie czepia :-)

    J.

  • 92. Data: 2010-08-22 03:12:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    74.pdf

    > Bo ja to juz kiedys podawalem, jak byla mowa o magnetyzerach.

    Albo widziałem i nie pamiętam albo nie widziałem.

> [...]
    > Kaliforni]. Czego dokladnie zabrania to sie trzeba doczytac, ale
    > najwyrazniej zabrania nawet zblizyc magnetyzer [zewnetrzny] do

    Kodeks zabrania MODYFIKACJI systemów odpowiedzialnych za
    kwestie związane z emisją spalin i przewody paliwowe należą
    do tychże systemów, a więc trzeba mieć pozwolenie na ich
    modyfikację. Urządzenie które OP próbuje doinstalować nie ma
    z emisją spalin nic wspólnego a więc podejrzewam że jego ten
    paragraf nie obowiązuje.

    > Producent magnetyzera moze wystapic o stosowne zezwolenie, i jesli
    > CARB stwierdzi ze magnetyzer nic nie daje, to pozwoli go sprzedawac i
    > instalowac. Ten jeden typ, z ktorym wystapiono.

    Czyli nie jest prawdą że nawet magnetyzera zainstalować nie można w USA.

    > Czyli mniej wiecej jak w Polsce - bedzie odpowiednia homologacja i
    > dopuszczenie - bedzie mozna zalozyc. Tyle ze akurat magnetyzerow
    > sie u nas nikt nie czepia :-)

    W USA też najwyraźniej wolno je montować bo stwierdzono brak
    ich wpływu na emisję spalin.

  • 93. Data: 2010-08-22 07:25:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 Aug 2010 22:12:08 -0500, Pszemol wrote:

    >W USA też najwyraźniej wolno je montować bo stwierdzono brak
    >ich wpływu na emisję spalin.

    Nie "magnetezerow", tylko "kilku konkretnych typow magnetyzerow, ktore
    maja dopuszczenie" !

    J.

  • 94. Data: 2010-08-22 15:50:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie "magnetezerow", tylko "kilku konkretnych typow magnetyzerow, ktore
    > maja dopuszczenie" !

    :-)))