  • 1. Data: 2010-08-12 16:56:35
    Temat: Obudowa - plyta czolowa do prototypu
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Temat plytek drukowanych by wiele razy poruszany i na tym etapie nie mam
    problemu. Ale plytke z elektronika trzeba do czegos wlozyc, najlepeij
    jakiejs obudowy. Plyta czolowa musi miec wyciecie na wyswietlacz oraz
    klawiature membranowa na 6-8 klawiszy.
    Mozecie polecic, o ile takie sa, jakas firme ktora zajmuje sie takimi
    rzeczami w pojedynczych ilosciach wlasnie pod prototypy. Czy moze kupic
    jakas niwersalna obudowe a potem tylko plyte czolowa i klawiature dorobic?
    Google wywalaja wiele rzeczy ale nic nie zastapi opinii osob ktore juz przez
    taki temat przebrnely.

  • 2. Data: 2010-08-12 17:01:29
    Temat: Re: Obudowa - plyta czolowa do prototypu
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-12 18:56, Chomik pisze:
> [...]
    > jakas niwersalna obudowe a potem tylko plyte czolowa i klawiature
    > dorobic? Google wywalaja wiele rzeczy ale nic nie zastapi opinii osob

    Klawiature i panel przedni mozesz zamowic w keypolu
    http://www.keypol.zgora.pl/

    ale z tego co pamietam za prototyp zaplacisz tyle co za
    minimalana ilosc, ale moze cos siezmienilo zadzwon i zapytaj.

  • 3. Data: 2010-08-12 21:13:41
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    > Klawiature i panel przedni mozesz zamowic w keypolu
    > http://www.keypol.zgora.pl/
    >
    > ale z tego co pamietam za prototyp zaplacisz tyle co za minimalana ilosc,
    > ale moze cos siezmienilo zadzwon i zapytaj.

    Jak masz jakaś obudowe, to moge pomoc pofrezować panel, jestem na etapie
    testowania maszynki, wiech chętnie sie pobawie

  • 4. Data: 2010-08-13 06:36:22
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Chomik" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Mozecie polecic, o ile takie sa, jakas firme ktora zajmuje sie takimi
    > rzeczami w pojedynczych ilosciach wlasnie pod prototypy. Czy moze kupic

    http://www.japal.pl/

    Obudów standardowych jest na rynku mnóstwo. Jak któraś przypasuje będzie
    najtaniej

  • 5. Data: 2010-08-13 19:41:41
    Od: "CosteC" <c...@s...pl>

> [...]
    > jakas niwersalna obudowe a potem tylko plyte czolowa i klawiature dorobic?
    > Google wywalaja wiele rzeczy ale nic nie zastapi opinii osob ktore juz

    Witaj

    Obudów jest na rynku b. dużo, myśmy ostatnio robili klawiatury z okienkiem
    na wyświetlacz (duży) w www.jagon.pl byliśmy zadowoleni.

    Pozdrawiam
    CosteC