  • 1. Data: 2011-05-13 23:20:53
    Temat: [Mocny OT] Czy kupie taka nakretke na kran w kazdym markecie budowlanym?
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    Witam,
    dzis podczas przykrecania kranu wlozylem za duzo sily i pekla mi
    nakretka ktora przykreca sie kran do blatu (od spodu)
    To ustrojstwo ma okolo 32mm srednicy.
    Wyglada tak:
    http://img846.imageshack.us/img846/5755/nakretka.jpg

    Czy to sie kupi w kazdej castoramie/obi/leroy/praktikerze?

    Czy od razu szukac sklepu fachowego.

    Jutro po poludniu spodziewam sie gosci i musze miec sprawny kran w
    kuchni i zlew zamontowany :)
    Dlatego pozwolilem sobie zapytac.
    Zanim zaczne czas tracic i jezdzic po marketach to moze mi ktos z was
    oszczedzi czasu.
    Tutaj duzo siedzi ludzi co o szeroko rozumianym majsterkowaniu ma pojecie.

    W ostatecznosci kupie nowy kran :-/

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 2. Data: 2011-05-14 00:04:05
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    zmierz gwint (po wewnetrznej) i po prostu kup nakretke w dziale ze srubami.
    tylko podkladke wez do tego stosowna:)

  • 3. Data: 2011-05-14 10:25:21
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Michał Gut" <m...@w...pl> schrieb im
    Newsbeitrag news:iqk9sj$ufc$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > zmierz gwint (po wewnetrznej) i po prostu kup nakretke w dziale ze
    > srubami. tylko podkladke wez do tego stosowna:)

    Pokaż mi dział ze śrubami posiadający tej wielkości nakrętki. Przecież
    napisał, że to nakrętka mocująca baterię na umywalce....

  • 4. Data: 2011-05-14 10:37:56
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    napisał w wiadomości news:4dcda0c5$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > dzis podczas przykrecania kranu wlozylem za duzo sily i pekla mi nakretka
    > ktora przykreca sie kran do blatu (od spodu)

    Możesz zajrzec do rowerowego, stery starego typu były dociskane nakrętkami
    30 i 32 mm

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 5. Data: 2011-05-14 10:45:59
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz zajrzec do rowerowego, stery starego typu były dociskane nakrętkami
    > 30 i 32 mm

    Nie będzie pasować - tamte są proste a ta jest "wypukła" oraz ma inny
    profil.

    --
    pozdrawiam kamil
    kml

  • 6. Data: 2011-05-14 11:11:40
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-14 10:37, Yogi(n) pisze:

    > Możesz zajrzec do rowerowego, stery starego typu były dociskane
    > nakrętkami 30 i 32 mm

    Bo oczywiscie gwint charakteryzuje sie tylko srednica?

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 7. Data: 2011-05-14 11:12:06
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Pokaż mi dział ze śrubami posiadający tej wielkości nakrętki. Przecież
    > napisał, że to nakrętka mocująca baterię na umywalce....
    faktem jest ze nie biegalem w leroycu za takimi srubami. no to zawsze moze
    tam zgarnac inna baterie na tymczas. chincizna bedzie tania

  • 8. Data: 2011-05-14 11:20:21
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o> schrieb im
    Newsbeitrag news:4dcda0c5$1@news.home.net.pl...

    > W ostatecznosci kupie nowy kran :-/

    Raczej ciężko będzie taka nakrętkę dostać "solo". ALbo kup jakiś tani
    badziewny kran, albo idź do najbliższego zakładu sanitarno-hydraulicznego.
    Oni powinni takowe mieć.

    Andy

  • 9. Data: 2011-05-14 13:55:35
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Czy od razu szukac sklepu fachowego.

    Najlepiej tokarza - dorobi ci w piec minut.

    Dysiek

  • 10. Data: 2011-05-14 15:58:05
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-05-13 23:20, topek pisze:
> [...]
    > oszczedzi czasu.
    > Tutaj duzo siedzi ludzi co o szeroko rozumianym majsterkowaniu ma pojecie.

    Kupilem w markecie budowlanym.
    Cale 12zl
    W dziale ze sprzetem ogrodniczym :)