  • 11. Data: 2002-07-08 17:22:05
    Temat: Re: Moderacja - wolne zarty !
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Uzytkownik "futszaK" <f...@W...sitefinder.pl> napisal w wiadomosci
    news:1hd6iu06k4fd2aov8qmto7i0dl64f73or2@4ax.com...

    > na cale szczeszcie jest jeden niuans dzieki ktoremu mozna stosunkowo
    > latwo wyfiltorowac zarowno expiera jak i caly watek przez niego
    > rozpoczynany, czyli czytam sobie usenet tak jakby expierda nie bylo.

    No i ja bym to uznal za mój wlasny przyczynek do dyskusji o moderowaniu.
    Po to kazdy sobie moze filtrowac, zeby dostawac to co chce. A polip jest na
    tyle waznym (najwazniejszym ?) forum w polskim usenecie, ze IMHO
    moderowanie - jako ze nigdy nie jest doskonale - jest po prostu
    niedopuszczalne.

    pozdrowienia,
    Z#

  • 12. Data: 2002-08-01 19:04:38
    Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl>

    krzyss <k...@k...com> wrote in

    > Takie zycie :( nie wiem po co moderuja ta grupe...

    Było głosowanie na ten temat, będzie następne... Zamiast
    lamentować zacznijcie głosować! :-)

    ps. Zobacz pl.announce.newgroups

    --
    /**** Umysł sprawia, że wszystko się zmienia, ****\