  • 11. Data: 2013-04-18 23:27:42
    Temat: Re: Monitor LG
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:kkor53$v5p$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    http://allegro.pl/tv-monitor-23-lg-m2352d-pz-led-mpe
    g4-hdmi-ips-i3159499811.
    html

  • 12. Data: 2013-04-19 12:40:23
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "animka" napisał:

    > Telewizory i droższy sprzęt kupuje się w Euro AGDm a nie na Allegro.

    Czy Ty kiedykolwiek i czegokolwiek jesteś w stanie się nauczyć? Choćby
    cytowania? Właściwego zamiast debillnego?

    Bzpzdr

  • 13. Data: 2013-04-19 17:26:23
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> wrote in message
    > A jak z tym smuzeniem? To faktycznie zauwazalne? Nie wiem czy warto brac w
    > ciemno taki monitor, wiec dlatego tak pytam. Moze ktos ma i powie jak to
    > wyglada.

    warto wiedziec ze popularne sa tez monitory z matrycami mva - lepsza czern
    (kontrast) niz w ips ale nieco gorsze katy widzenia, zdecydowanie warto
    sie nimi zainteresowac - zwlaszcza jako maly tv powinny sie sprawdzic duzo
    lepiej niz ips

  • 14. Data: 2013-04-19 21:19:04
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-04-18 15:06, animka pisze:
    > Telewizory i droższy sprzęt kupuje się w Euro AGDm a nie na Allegro.
    Ty jak coś napiszesz... :)
    To jeszcze dopowiedz dlaczego w Ero AGD?
    Gdzie mają ceny w promocji takie jak gdzie indziej w wielu miejscach bez
    żadnych promocji?

  • 15. Data: 2013-04-19 23:10:02
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

> [...]

    > patrzenia na telewizor prawie calkiem z boku.
    > Niestety w zadnym okolicznym sklepie nie moge zobaczyc monitorow LG 23"

    W jakiś dziwnych sklepach kupujesz - po drodze do domu wstąpiłem dziś do
    małej sieciówki (Avans czy Media Expert - już nie pamietam) i poza combo
    monitor/Tv 26-27" stały też te 23" LG M2352 na IPS i M2332 LED.
    Obraz bardzo podobny, kąty boczne też co mnie zdziwiło w przypadku ledów
    (nie sprawdzałem tych najgorszych - czyli od dołu bo stały dość nisko, a
    na podłodze w sklepie raczej kładł się nie będę). Reszta typowa dla
    linii combo monitor/tv od LG - menu, pilot itp. Imput lag i czas reakcji
    nie ma większego znaczenia jeśli będziesz to maleństwo używał jako TV.

    > Facet w sklepie probowal mnie zapewniac, ze wszystkie male
    > monitory/telewizory (czyli o przekatniej mniejszej niz 32") maja slabe
    > katy widzenia i nie ma na to rady.

    Zmień sprzedawcę.

    > Wyglada fajnie. W sieci poczytalem troche opinii na temat kilku roznych
    > modeli tego pokroju z LG i ogolnie ludzie zachwalaja, ale czytalem tez
    > opinie, ze obraz troche smuzy w ruchu,

    W przypadku TV? Dziwne, no chyba że mówimy o specyficznych scenach -
    duży obiekt przesuwający się w poprzek ekranu jak choćby Star Destroyer
    w czołówce SW IV - tego typu sceny oko wychwytuje jako nie do końca
    płynne nawet na szybkich plazmach z 12 półobrazami na scenę, ba nawet w
    kinie przy projektorach dawało się to zauważyć - dlatego włąsnie unika
    się zazwyczaj takich scen.

    > ktos tam tez marudzil na nierownomierne podswietlenie matrycy...

    W porównaniu z LCD z podświetlaniem katodowym to trzeba chyba to
    sprawdzać z urządzeniem pomiarowym. No ale ludzie tak mają, że będą na
    wszystko narzekać.

> [...]
    > gdzie maja to mowili mi, ze maja w magazynie i nie mozna go objerzec,
    > tylko najwyzej zamowic i od razu kupic. A to takie kupowanie kota w worku.

    jw - dziś oglądałem go na ekspozycji w pierwszym sklepie z brzegu.

> [...]
    > malego (23" lub 24" bylby idealny). I z gory dziekuje za rady typu "kup
    > wiekszy", jak w poprzednim watku. To nie rozwiazuje mojego problemu ani

    A zastanawiałeś się dlaczego tak jest? Po prostu 23" przy proporcjach
    16:9 mają mniejszą powierzchnię ekranu niż 21" TV CRT sprzed 20 lat i
    ciężko to oglądać z odległości większej niż typowy monitor stojący na
    biurku, czyli ~50 cm. TV ustawia się w pokoju zazwyczaj inaczej i ogląda
    z większej odległości. Poza specyficznymi przypadkami (TV do kuchni itp.
    23" 16:9 jako TV jest za mały do normalnego używania.

    --
    /Mb

  • 16. Data: 2013-04-28 09:40:51
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2013-04-19 23:10, Michal pisze:

> [...]
    > z większej odległości. Poza specyficznymi przypadkami (TV do kuchni itp.
    > 23" 16:9 jako TV jest za mały do normalnego używania.

    Niespecjalnie widze powod, zeby sie wyklocac na ten temat, ale
    twierdzenie, ze wszyscy maja takie potrzeby "jak ja" jest bardzo
    ograniczone. To, ze jeden lubi duzy telewizor, albo ma duzy pokoj, nie
    oznacza, ze kazdy jest w takiej sytuacji.
    Osobiscie przesiadlem sie wlasnie z telewizora 14" (ktory mi wystarczal
    wielkosciowo), wiec zmiana go na 23" jest taka, jakbym nagle mial dwa
    telewizory obok siebie.
    Nie kazdy musi miec telewizor taki, jakby byl w kinie. Niektorzy uzywaja
    go tylko po to, zeby raz na czas wlaczyc wiadomosci, czy puscic na
    godzine jako zabijacz czasu i inwestycja w 40 czy 50" za 3000-5000zl w
    tym przypadku bylaby zupelnie bez sensu.

    Wracajac do tematu, dziekuje za info w sprawie tych LG. Utwierdzilo mnie
    to w przekonaniu, ze to niezly pomysl i wybralem sposrod nich model dla
    siebie. Kupilem w sklepie, w ktorym udalo sie dogadac i przywiezli z
    magazynu i go wlaczyli zanim kupilem. Jestem zadowolony. Wybrany przeze
    mnie model to LG 23MA73D-PZ. Ma 23", co jest dla mnie bardzo
    wystarczajace. Ma do tego bardzo ladny obraz, duze katy widzenia, nie
    smuzy, ma wystarczajacy dzwiek i jako telewizor sprawdza sie wprost
    idealnie. Mam go juz jakies 5 dni i jak na razie nie mam zadnych powodow
    do narzekan.

    Bardzo dziekuje tym, ktorzy chcieli pomoc.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 17. Data: 2013-04-28 11:39:00
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-28 09:40, GAD Zombie pisze:
    > LG 23MA73D-PZ. Ma 23

    Fajna gwarancja:
    Gwarancja 24 miesiące
    Rozszerz ochronę: Nowy sprzęt zamiast naprawy
    Typ gwarancji standardowa

    --
    animka

  • 18. Data: 2013-05-03 11:43:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 Apr 2013, animka wrote:

    > Fajna gwarancja:
    > Gwarancja 24 miesiące
    > Rozszerz ochronę: Nowy sprzęt zamiast naprawy

    Nihil novi sub sole, niestety :(
    Gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem, dostajesz
    to co dostajesz i tyle.
    Gorzej jak producent próbuje wciskać taką samą wersję
    w ramach "niezgodności konsumenckiej", co kiedyś AFAIR
    miało miejsce.

    pzdr, Gotfryd