  • 11. Data: 2015-03-22 07:58:38
    Temat: Re: Monitor do 24", wyżej niż FHD
    Od: " 666" <...@...6>

    Tak niestety mam przy notebooku 15'' z ekranem 1600x1200.

    -----
    > 2. pewne informacje na komputerach są wyświetlane w taki sposób, na który
    ustawienia wielkości czcionki i ikon mało wpływają.
    > myślę tutuaj o oknach wyświetlających błędy, elementy na stronach we flashu, może
    jakichś suwakach.... nie potrafię znaleść
    > konkretnych przykładów. one będą się wyświelały w takiej a nie innej ilości punktów
    na każdym z monitorów.

  • 12. Data: 2015-03-22 10:32:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.03.2015 o 07:38, Tom pisze:

    > oj to się zdecydowanie mylisz, obraz jest gładziutki jak pupcia
    > niemowlaka i nie widać jego struktury
    >
    > nawet to widać w komórce jak masz jakiegoś smartfona np ja mam 4.3
    > 860x480 co daje 227 PPI

    ja mam teraz galaxy s3(~1200p) i s4(~1900p) Niemam szans zobaczyć
    różnicy z 30cm. użycie szkła powiększającego pomaga :)

    ToMasz

  • 13. Data: 2015-03-26 18:08:14
    Od: gawfron <g...@4...pl>

    Yoga 2 Pro - 3200x1800, cali bodaj 13.
    Do dziś żałuję że się pospieszyłem z zakupem, miesiąc później weszły
    Yogi 2 z normalnym 1920x10180.

    Część okien, z naciskiem na flasha to znaczek pocztowy - chwycić krawędź
    to wyzwanie.

  • 14. Data: 2015-03-30 09:57:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Tom wrote:

    > oj to się zdecydowanie mylisz, obraz jest gładziutki jak pupcia
    > niemowlaka i nie widać jego struktury
    >
    > nawet to widać w komórce jak masz jakiegoś smartfona np ja mam 4.3
    > 860x480 co daje 227 PPI
    >
    > oczywiście producenci mogą zastosować tzw antiglare warstwę
    > rozpraszającą która ten efekt widoczności pikseli ma niwelować
    >
    > przecież jest tyle tabletów retina, dlaczego nie ma małych monitorów z
    > gęstymi ekrranami

    W smartfonach/tabletach ciągle trwa jeszcze wyścig na to, kto ma więcej
    pikseli. Dobrze to wygląda w porównaniu, jak można twardymi cyframi
    wykazać, że nasza retina ma więcej niż konkurencja, a przynajmniej nie
    ma mniej. Dla ludzkiego oka różnica bliska żadnej.

  • 15. Data: 2015-03-30 09:59:45
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    666 wrote:
    > Tak niestety mam przy notebooku 15'' z ekranem 1600x1200.
    >

    > -----

    Mam laptopa 15,4 cala z matrycą 1920×1080 i nadaje się świetnie, ale
    tylko do przeglądania zdjęć. Aby coś na nim robić, musiałem dokupić
    monitor 24 cale też 1920×1080 i teraz jest dobrze.

  • 16. Data: 2015-03-30 18:53:05
    Od: " 666" <...@...6>

    Inna sprawa, że rozglądam się za 17-calowym 1920x1200, no ale jednak to dwa cale
    więcej.

    -----

  • 17. Data: 2015-04-05 09:15:02
    Od: Tom <T...@d...com>

    W dniu 2015-03-21 o 14:00, Tom pisze:
    > Szukam i szukam, matryce są, dlaczego nie ma monitorów <=24" o wyższej
    > gęstości niż 1920x1080?
    >
    > Kupiłem na chwilę 24" FHD i nie mogłem patrzeć na te olbrzymie piksele-
    > oddałem.

    znalazłem i kupuje

    Asus VX24AH 1300zł