  • 1. Data: 2009-03-29 08:11:13
    Temat: AMD czy Intel - procek do gier
    Od: "Spili" <s...@n...ciacho.pl>

    Hej,

    Musze dość mocno odświeżyc swoja platformę praktycznie budując ją od
    początku :)

    No i od czegoś muszę zacząć...
    W tej chwili mam Athlona 3000Xp, Herculesa 9800XT 256MB i 3GB RAM'u na
    płycie Asusa.

    Na czym budować nowa platformę?
    AMD czy Intel?

    Komp do grania w 70%
    Pozostałe 30% to office i net...

    Mam do wyboru:

    Intel Core2 Quad Q9550 2,83 GHz
    albo
    AMD Phenom II Quad-Core 940

    Do tego odpowiednia płyta i grafa - najprawdopodobniej Radeon 4870

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-03-29 09:02:05
    Temat: Re: AMD czy Intel - procek do gier
    Od: STranger <p...@b...pl>

    Spili pisze:

    > AMD Phenom II Quad-Core 940

    Kup AMD, wspieraj konkurencję. Też tak zrobię przy najbliższym zakupie.
    Laptopa na AMD już kupiłem jesienią.

    Jak AMD padnie to Intel będzie dyktować ceny i wszyscy na tym stracimy.

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 3. Data: 2009-03-29 10:24:36
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    http://www.insidehw.com/Reviews/CPU/AMD-Phenom-II-X4
    -940-Compared-to-Phenom-X4-9950-BE-and-Intel-Core2-Q
    9550.html

    Jesli wziac pod uwage, ze Amd jest tansze a i kreci sie tak samo pomoglbym
    mu przetrwac kryzys.

    --
    pozdr

  • 4. Data: 2009-03-29 12:15:30
    Od: mt <m...@m...pl>

    Spili pisze:
> [...]
    > albo
    > AMD Phenom II Quad-Core 940
    >
    > Do tego odpowiednia płyta i grafa - najprawdopodobniej Radeon 4870

    Do gier nie nadaje sie ani jeden ani drugi kup PS3 i bedziesz mial i
    Office i Firefoxa i super grafe w gierkach. Pobor mocy 120Wat na PC o
    podobnych mozliwosciach musialbys wydac z 3000zl bez monitora

  • 5. Data: 2009-03-29 12:20:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    mt pisze:

    > Do gier nie nadaje sie ani jeden ani drugi kup PS3 i bedziesz mial i
    > Office i Firefoxa i super grafe w gierkach. Pobor mocy 120Wat na PC o
    > podobnych mozliwosciach musialbys wydac z 3000zl bez monitora

    Rozminąłeś się z powołaniem (i grupą).

  • 6. Data: 2009-03-29 12:22:51
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 29 marzec (niedziela) gdy o godz. 11:02 *STranger* napisał(a):

    > Kup AMD, wspieraj konkurencję. Też tak zrobię przy najbliższym zakupie.
    > Laptopa na AMD już kupiłem jesienią.

    Ja tak wspierałem juz dwa zestawy, po jakimś czasie żałowałem decyzji, teraz
    wrociłem do Intela. Wspieraj konkurencje przy grafice jak ja :)

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 7. Data: 2009-03-29 12:26:12
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Do gier nie nadaje sie ani jeden ani drugi kup PS3 i bedziesz mial i
    > Office i Firefoxa i super grafe w gierkach.

    po pierwsze NTG

    po drugie PS3 i super grafika ? :) hehehehe jasne(na poczatku PS3 miala
    gorsza grafike niz te same gry na PC :), to juz o wiele lepszy jest Xbox360
    nie dosc ze tanszy to jeszcze o wiele lepszy bo sony wypuscila badziewna PS3
    z ktora sie do teraz nie moze pozbierac(srednia sprzedaz, glupi marketing i
    klamstwa ich przedstawicieli na roznych spotkaniach z prasa:) i producenci
    gier na nia narzekaja(ciezko sie na nia pisze gry, czesc producentow wogole
    zrezygnowala z wypuszczania gier na ta platforme).

    co do Offica(chyba open office jak juz cos :) i Firefoxa to litosci..... cos
    takiego na konsoli ? totalne zero funkcjonalnosci, ergonomi itd itp.
    do ceny konsoli dolicz jeszcze cene telewizora :P

    --
    pzdr
    piotrek

  • 8. Data: 2009-03-29 12:35:39
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Ja tak wspierałem juz dwa zestawy, po jakimś czasie żałowałem decyzji,
    > teraz
    > wrociłem do Intela.

    niestety mam podobne doswiadczenia....

    --
    pzdr
    piotrek

  • 9. Data: 2009-03-29 12:49:28
    Od: mt <m...@m...pl>

    Piotrek pisze:

> [...]
    > takiego na konsoli ? totalne zero funkcjonalnosci, ergonomi itd itp.
    > do ceny konsoli dolicz jeszcze cene telewizora :P

    Na PC slicznie wyglada GTA w rozdzielczosci 1080p mozna policzyc klatki
    na palcach, w PS3 nie zauwazylem tego zjawiska.
    Faktycznie wada PS3 jest troche malo RAMu, w momencie otarcia wielu
    okienek FF i dokumentu Office zaczyna mielic plik wymiany dlatego
    XBOX360 bylby lepszy gdyby nie to ze PS3 ma wbudowany Naped BlueRay.

    W ogole grywalnosc Pieca to porazka, jedynie nadaje sie do RT RPG

  • 10. Data: 2009-03-29 12:59:27
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-29 14:49, Użytkownik mt napisał:

    > Na PC slicznie wyglada GTA w rozdzielczosci 1080p mozna policzyc klatki
    > na palcach, w PS3 nie zauwazylem tego zjawiska.

    Kłamiesz, wszystko zależy od konfiguracji tego komputera.

    > Faktycznie wada PS3 jest troche malo RAMu, w momencie otarcia wielu
    > okienek FF i dokumentu Office zaczyna mielic plik wymiany dlatego
    > XBOX360 bylby lepszy gdyby nie to ze PS3 ma wbudowany Naped BlueRay.

    No zobacz czyli jednak konsola jest tylko dla miłośników gier.
    Ja bym dodał że dla miłośników pewnych rodzajów gier.

    > W ogole grywalnosc Pieca to porazka, jedynie nadaje sie do RT RPG

    A są na te Twoje wspaniałe konsole jakieś strategie poza szachami,
    bo z gier zręcznościowych to ludzie z wiekiem wyrastają ?